۱۳۸۸ مرداد ۳, شنبه

خبرهای ایران من

مثل اینکه اول باید خبر ها رو بگم بعد برم سراغ مطلب..
1-نامه سرگشاده به مراجع تقلید.. موسوی و کروبی و خاتمی از امضا کنندگان نامه هستند..

2-این سایت رو حتما ببینید... یه سایت فرانسویه... و خبر رسیده که عکس و فیلم طومار امضا شده رو پخش میکنه... امروز این طومار از بالای برج ایفل آویزان خواهد شد...

3-محسن روح الامینی پسر دکتر روح الامینی از اعضای ارشد ستاد محسن رضایی پس از دستگیری در 18 تیر دیروز به شهادت رسید...

4-باز کروبی مردانگی رو نشون داد و این نامه رو به وزیر اطلاعات نوشت...

5-دعوای زرگری خیلی جالب شده... اینجا و اینجا رو ببینید ..خیلی جوگیر شدند...ما هم که گوشمون درازه...

6- ماشاالله به شرکت هواپیمایی ایران....باز هم روسی.. باز هم مرگ.. باز هم اشتباه انسانی!!!! رکورد سقوط پی در پی رو داریم میشکنیم... باز بگین حکومت بده...

7- مطلب این کامران وطنفروش ( نجف زاده سابق) رو توی سایت خودش ببینید...

خب باید دوباره یه مطالبی درباره کوچ بگم...بعضی دوستان با اطلاعیه گمان کردند که بحث ما فقط بلاگفاست... ما نام بلاگفا رو انتخاب کردیم چون بیشترین وبلاگها رو داره... ولی قصد ما ترک تمام سرویس های ایرانی به خاطر افشای اطلاعات کاربرانه.... فقط خارجی ..فرقی نمیکنه کجا.. من بلاگر رو دوست دارم ولی هرکسی سلیقه ای داره... دوست خوبم پسرخوانده مطالب و راهنماییهای خیلی خوبی درباره بلاگر کرده...لازمه بگم وبلاگ ایشون هم به حذفیها پیوست... اینم آدرسش http://www.donamir1.blogfa.com/ کسانی که قصد کوچ به بلاگر دارند مطالب رو ببینند...البته این وبلاگش هم 9 مرداد کوچ میکنه...اینو خودم گفتم که دیگه اونجا آپ نکنه...
در ضمن گوگل آی پی افراد رو به هیچ وجه افشا نمیکنه.. بهترین سایت دنیاست.. لطفا با بلاگفا مقایسه نکنید... این رو برای دوستانی گفتم که از افشای اطلاعات در سرویس خارجی میترسیدند...

پ.ن: دوستان سریعتر آدرسها رو بدین ... میخوام روز 9 مرداد لیست من پر و پیمون باشه...

۲۶ نظر:

man گفت...

مهدي عزيز سلام!ممنون از خبرها و فعاليت ها!انگار تو ايران همه چي داره عوض ميشه و به نفع مذردم پيش ميره ياد تاريخ اواخر سلطنته شاه ميفتم كه هي عزل و نصب ميكرد!ا.ن داره گورشو ميكنه و خوشحالم

پسرخوانده گفت...

ممنون.
توضیحات رو تو نهم مرداد نذاشتم چون اولا لحنش فرق می‌کنه، دوما وظیفه نهم مرداد اطلاع رسانی برای کوچه، نه اطلاعات فنی بلاگ سرورهای گوناگون. اینطوری پیش بره، فکر کنم بهتر باشه من برگردم به دوران IT نویسیم.

من قضیه این ترس رو نمی‌فهمم. کی می‌ترسه؟ از چی می‌ترسه؟ ما که زیادیم!
در ضمن خدا داده پراکسی. همین اولتراسرف که لینکش رو به من دادی و زندگیم رو متحول کرد. من تقریبا همیشه که میام رو اینترنت این برنامه رو اجرا می‌‌کنم. حتی برای سایت ها یی هم که فیلتر نیستند هم استفاده می‌کنم. دیگه اصلا آی پی باقی نمی‌‌مونه!

حالا بیشتر خواهم گفت.
این نهم مرداد کی می‌رسه، ما برگردیم یه حال اساسی به حضرات بدیم!؟!؟!

پسرخوانده گفت...

آقا اطلاع‌رسانی اصلا قابل قبول نیست!!! من دارم رو فیس بوک و تویتر زورم رو می‌زنم!!! ولی من یه نفر بیشتر که نیستم. پنج روز دیگه بیشتر وقت نداریم ها!!!

ایها الناس مددی!

man گفت...

مهدي ايده دارم!يه ايده امشب به ذهنم رسيده نميدونم كسي قبل من به ذهنش رسيده يا نه!

Mrs.Zigzag گفت...

فردا به این پست لینک می دم. فقط یه زحمتی می کشی این سایت رو هم معرفی کنی برای کوچ؟ اینجا هم با وردپرس همکاری داره اما از اون راح تره:
http://blog.com/

غرغرو گفت...

مرسي به خاطره زحمتي كه ميكشي

Samadi گفت...

در صدد برآمده ايم تا نشريه اي اينترنتي منتشر كنيم تا در خزان مطبوعاتي كشور به نوبه ي خود گامي هر چند كوچك برداشته باشيم كه عقيده داريم رفتن و نرسيدن بهتر از ماندن است
خوشحال مي شويم كه در صورت تمايل به جمع كوچك ما بپيونديد
منتظر حضور " سبز " شما هستيم
با ما تماس بگيريد
samadim66@gmail.com

آزاده گفت...

مثل اینکه یه سانحه قطار هم داشتیم ...
قطار مشهد-تهران، توی ایستگاه ورامین
دچار سانحه شده ... و یه نفر کشته داشته ... آره؟

راستی باید یه فکر دیگه کرد برای
اطلاع رسانی 9مرداد ... مثل اینکه
کامنت گذاشتن ها خیلی جواب نمیده!
یه ایده ی جدید بدین بابا!

آزاده گفت...

مثل اینکه یه سانحه قطار هم داشتیم ...
قطار مشهد-تهران، توی ایستگاه ورامین
دچار سانحه شده ... و یه نفر کشته داشته ... آره؟

راستی باید یه فکر دیگه کرد برای
اطلاع رسانی 9مرداد ... مثل اینکه
کامنت گذاشتن ها خیلی جواب نمیده!
یه ایده ی جدید بدین بابا!

azadeh گفت...

http://ketabkhar.blogfa.com/post-249.aspx

این لینکو ببین!

sargijje گفت...

میشه یه تحقیق راجع به مراسم بکنی؟ هم تو ماهواره هم تو خیلی سایتا و وبلاگا میگن 8 مرداد 5 شنبه. منم دو تا لینک که گذاشتم مال 5 شنبه هست. یه موقع دو گانگی نشه. از این به بعد لینک اخبار رو تو کامنتدونیت میدارم خوبه؟ :دی

خاکستر گفت...

سلام من به روزم خوشحال میشم نظرتو بدونم
به امید آزادی سبز

لبخندون گفت...

خسته نباشی و ممنون ...

سیب گفت...

سلام مهدی جان اگه خواستی آمارگیر در وبلاگت قرار بدی از وبگذار استفاده نکن چون متعلق به سایت سپاه می تونی از یه سایت قویتر مثل وب استاتوس فور یو استفاده کنی که خارجی هم هست آدرسش هم اینه :
http://webstats4u.com

هاD گفت...

در مورد دلیل رفتنم از بلاگفا تو وبلاگ قبلی توضیح دادم و دلایلم رو گفتم . همه کسانی که تو سرویس‌های ایرانی وبلاگ می‌سازن این رو می دونن که اطلاعاتشون هیچ امنیتی نخواهد داشت . هر کس از وبلاگ ساختن سر در میاره این مطلب رو هم می‌دونه . کی می‌خواد از اطلاعات ما حفاظت کنه ؟ چهارتا مدیر سایت که تحت کوچکترین فشار هر چی از ما دارن رو می‌کنن ؟ این لو دادن از خیلی خیلی وقت پیش بوده و گندش بارها و بارها در اومده و باز به کارمون ادامه دادیم . حالا تو این دلخوری‌ها و رفتن و موندن‌ها این مسئله‌ی قدیمی یک دفعه یادمون افتاده . ه‌مه‌ی سرویس‌های ایرانی به یک اندازه مزخرف هستن و خودم هیچ کدوم رو فبول ندارم. شما که نمی‌خوای بگی از این لو دادن بی خبر بودی ؟
متوجه شدم تو دنیای مجازی به سرویس‌های ایرانی اطمینان نکنم . دلیلی هم نمی‌بینم که به سرویس‌های خارجی اطمینان کنم . نمی‌گم لو میدن . نه . اطلاعات ممکنه امنیت بیشتری داشته باشه اما خوب یا بهترین بودن یک سایت مثل دلیل محکمی نیست .
وقتی دیدم پرشین بلاگی‌ها و بلاگ‌اسکایی‌ها سرجاشون هستن ، چرا برم سرویس خارجی ؟ چرا اون‌ها تصمیمی برای رفتن ندارن ؟ خیلی خیلی کم بودن افرادی از اون‌ها که کوچ کردن .
کسانی که به سرویس خارجی رفتن و نرفتن می‌دونن که امکانات اون‌ها در هر صورت از همتای ایرانی خودش خیلی بیشتره . به جای خودشون حرف ندارن اما می‌دونیم که به درد فارسی نوشتن نمی‌خوره و اگر داخلشون می‌نویسیم یه جورایی بهشون نوشته رو خروندیم و اصلاً چیز جالبی نیست . اونجا ساختم و حتی نوشتم اما وقتی دیدم ذره‌ای اشتیاق برای نوشتن در اون ندارم و به دلم نمی‌شینه این کار رو بیهوده دیدم .این وبلاگ‌ها عالی هستن برای منظوری که ساخته شدن . یعنی انگلیسی ، نه فارسی نوشتن . حتی اگر به زبان فارسی ساخته بشن .
به هر حال جو بلاگ‌اسکای رو از پرشین بلاگ آرومتر دیدم و زمانی که هیچ جا امنیت اطلاعات نداشتم ، ترجیح دادم جایی بنویسم که بتونم فارسی بنویسم و احساس بهتری توش داسته باشم .
افراد زیادی بلاگفا رو ترک خواهند کرد و به سرویس‌های خارجی خواهند اومد اما احتمال اینکه بعد از مدتی به خاطر مشکلاتی که به علت کار کردن با این وبلاگ‌ها خواهند داشت دوباره برمی‌گردن به سرویس ایرانی و اون زمان قضیه وجهه‌ی خوبی نخواهد داشت .خیلی از افراد مقطعی و لحظه ای تصمیم می گیرن و یه سری مشکلات رو تحمل نمی‌کنن .من خودم بلاگ اسپات رو توصیه کردم و اگر کسی بتونه توش بنویسه خیلی بهتر از جای دیگه‌س و سلیقه‌ی یمسئله‌ی دیگه‌س .
به هر حال تمام کسانی که از بلاگفا بیرون اومدن موفق باشن .

یه فنجون چایی داغ گفت...

ناخنک جان ما کوچ کردیم اینجا
http://antigoneh.blogspot.com

مشکل الان دوتاست نه بلدم دوستانم رو به صفحه اضافه کنم نه بلدم بلاگفا رو به اینجا منتقل کنم یا ازش آرشیو درست کنم نگو ازش دل بکنم نمیتانم

با اجازه چای داغ

یه فنجون چایی داغ گفت...

ناخنک جان ما کوچ کردیم اینجا
http://antigoneh.blogspot.com

مشکل الان دوتاست نه بلدم دوستانم رو به صفحه اضافه کنم نه بلدم بلاگفا رو به اینجا منتقل کنم یا ازش آرشیو درست کنم نگو ازش دل بکنم نمیتانم

با اجازه چای داغ

man گفت...

كجايي؟!حالت خوبه؟!!!نگرفته باشنت؟!

sargijje گفت...

http://elections.7rooz.com/link/1477/

http://elections.7rooz.com/link/1467/

http://elections.7rooz.com/link/1475/

خبر شبکه یک اعلام کرد یه بازداشگاه به خاطر شکنجه تعطیل شده

اینا رو تو میذاری تو وبلاگت یا من بذارم؟

آزاده گفت...

جزئیات شهادت یک زندانی دیگر

http://www.asre-nou.com/php/view.php?objnr=4834

باز هم این ملاحسنی!
http://www.asriran.com/fa/pages/?cid=79001

کجایی؟ .. آپ نکردی، نگران شدیم!

خاکستر گفت...

سلام چطوری؟ یه مدته نیستی حالت خوبه؟ نگرانتیم...ما رو بی خبر نذار...

مهندس باکره گفت...

سلام مهدی جان به دلایلی آدرس و عنوان وبلاگ رو عوض کردم حالا بعدا توضیح می دم فقط به جای e در آدرس و بلاگ h قرار بده منتظر 9 مرداد هستم .... تا آغاز پویشی جدید .
آدرس جدید وبلاگم
www.h-sib.blogspot.com

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز میشه در وبلاگتون نحوه فارسی کردن قالب وبلاگ در بلاگر و البته نحوه قرار دادن لینکها رو توضیح بدین ممنون و متشکر

ناشناس گفت...

سلام
امیدوارم به زودی همه ی دوستان به بلاگر بپیوندند

سیب گفت...

راستی مهدی جان خبر داری تا حالا چند نفر به بلاگر پیوستند.

خانوم مارپل گفت...

منم میخوام بیام بیرون ازونجا ولی آرشیوم رو هم میخوام منتقل کنم با نظرات نمیشه؟ :(