۱۳۸۸ مرداد ۶, سه‌شنبه

خبر های ایران من با تحلیل ناخنکی

من سالم و سرحالم با اخبار جدید....البته با تحلیل ناخنکی

1-بازداشتگاه کهریزک تعطیل شد ..
ناخنک: گویا قرار بوده از اونجا بازدید بشه... گوانتاناموی ایران اردوگاه کهریزکه... قتلگاه شهدای ایران...

2-مراسم روح الامینی لغو شد ..ولی درگیری خیلی گسترده تر از اونی بود که پیش بینی میشد...قضیه این شهید برای اولین بار به مجلس و روزنامه ها کشیده شد و مجبور شدند خیلی حرفها بزنند...
ناخنک: خدا رو شکر که یه نفر از خودشون شهید شد تا لااقل حس کنند...

3-دو جوان دیگه به نامهای امیر جوادی لنگرودی و رامین قهرمانی شهید شدند.. هردو از دستگیر شدگان 18 تیر ...
ناخنک: حالا دیگه فقط به ندا حسودی نمیشه... خون خیلی از هموطنامون پای پرچم ایران ریخته شد....

4-انصار نیوز(فاطی) و ده نمکی هم ا.ن رو به خاطر مشایی تهدید کردند...وزرا هم عزل میشن... اونم کی؟؟؟ اژه ای...مشایی هم از معاونت عزل و مشاور و رئیس دفتر شد... از کیهان هم شکایت کرده...
ناخنک: عجب دعوای زرگری جالبی... ما میگیم نه.. تو بگو آره .. بهت گیر میدیم... بهونه خوبی میشه که اگه اوضاع خرابتر شد به فرمان ر-هبر عزلت کنیم و 4 تا کاندید دیگه بدتر از خودت بیاریم ....

5-چهلم شهدا 8 مرداده..موسوی و کروبی تقاضای مراسم در مصلا کردند بدون شعار...
ناخنک: تهرانی ها مصلی میرن و اگر بسته بود همون اطراف و اگر اوضاع خیلی خراب بود ونک....این بار نه به خاطر موسوی و اصلاحات( که خاتمی اسم این لغت رو با ترسش خراب کرد) .. به خاطر خون سهراب و ندا و بقیه شهدای گمنام شنبه خونین...شهرستانها هم شیراز و اصفهان اعلام شده....
قرار ما پنج شنبه 8 مرداد ساعت 4 بهشت زهرا و 6 مصلی تهران

6- روز 3 مرداد در تمام شهرها غوغا بوده... به خصوص لندن و پاریس و واشنگتن و استکهلم... حتی در لندن به فیلمبردار پرس تی وی حمله کردند....



7-طومار سبز امضا شده که قرار بود 200 متر بشه 2 کیلومتر شد و در محوطه برج ایفل گردانده شد....
ناخنک:عکسها:




8- به خانواده سعید حجاریان گفتند یا منزل رو تخلیه کنید یا خانه ای نزدیک اجاره کنید تا حجاریان رو در اونجا زندانی کنیم... ولی خانواده اش قبول نکردند...

ناخنک: خب معلومه .. به خاطر اینکه وقتی کشته شد بگن توی خونه خودش مرد...

9-چند لینک جالب:
این لینک نحوه کشتن مردم به روش اسرائیلی رو آموزش میده....
این لینک صحبتهای مهناز افشاره... جالبه که تا چند وقت پیش بازیگر مبتذل خوانده میشد.. حالا عزیز شده...
این لینک و این لینک نحوه شهادت دو عزیز رو شرح داده.....البته اگه فیل-تر نباشه...

10- شادی صدر که در نماز جمعه دستگیر شده بود آزاد شد...

پ.ن:قرار کوچ ما همون روز 9 مرداده... از همه دوستان میخوام دست به دست هم بدن... من در بلاگفا فعالیت میکنم.. پسرخوانده در فیس بوک و توییتر ... 3 روز بیستر نمونده... خیلی زود خبر پخش شد... حتی خودم در سایت بی بی سی دیدم که با شیرازی خود فروخته مصاحبه کرده... و تیتر خبر هم کوچ وبلاگ نویسان از سرویس ها ایرانی بود...اما لینکش رو پیدا نمیکنم... ولی فعالیت بیشتری لازمه.. در بالاترین..فیس بوک ... و وبلاگهای بلاگفا... پخش کنیییید... گویا سایت
http://www.blog.com/
هم همون ورد پرسه و سایت خوبی برای کوچ .... دوستان عجله کنید... منتظر آدرسها هستم...

از همه دوستانی که زحمت میکشند و لینک میدن برای خبر رسانی خواهش میکنم از سایت های غیر فیل-تر استفاده کنند...

۱۹ نظر:

man گفت...

اوه پسر خوشحالم كه خوبي....ديگه داشتم نگران ميشدم!!!!

+لطف مي كني ايميل تو به من بدي؟

لبخندون گفت...

اگر اصفهان شلوغ بشه پایه ام برای حضور ...

Mrs.Zigzag گفت...

حتمن فردا تو پستم کوچ نهم مرداد رو تذکر می‌دم باز!

این لینک یه فیلتر شکنه:
http://www.leo.mycroc.com/

اینم یه کاریکتور جالبه. ببین:
http://ariyacartoons.blogspot.com/2009/07/21.html

حتمن می‌دونی که وزیر جدید اطلاعات پستش رو قبول نکرده و خود اژه‌ای با حفظ سمت اومده!! اینم می‌دونی که ده‌نمکی شده کاندید واسه وزیر فرهنگ و ارشاد!!!!!!

پسرخوانده گفت...

لطفا خیلی سریع یه آدرس ایمیل به من بده.

پسرخوانده گفت...

http://www.bbc.co.uk/persian/science/2009/07/090724_ba-mr-computer-crimes-act.shtml

این همون لینک بی بی سی ه.

آزاده گفت...

آهان... پس داشتی خبر جمع می کردی!
اما ترجیحاً شما دیر آپ نکن ...
باعث نگرانی میشه..

ممنون از خبرهات

هاD گفت...

مرسی بابت خبرها

Azadeh گفت...

فجایع و کشتار انسانی در اردوگاه کهریزک

http://www.asre-nou.com/php/view.php?objnr=4839

Azadeh گفت...

فجایع و کشتار انسانی در اردوگاه کهریزک

http://www.asre-nou.com/php/view.php?objnr=4839

ناشناس گفت...

امیدوارم وطنم سبز شود روزی
نه فقط به خون آغشته

سبز باشید

JEYJEY.GROUP گفت...

سربلند ایران ما

سیب گفت...

سلام مهدی عزیز به این دلیل وبلاگ رو حذف کردم که می خواستم با نام قبلی متفاوت باشه و همون نهم وبلاگ رو استارت بزنم راستی آدرس رو هم عوض کن
منتظر 9 هستم ... موفق باشی
آدرس جدید
www.h-sib.blogspot.com

Iran e Sarfaraz گفت...

سلام. خيلي عالي بود و از لينك هايي كه تو متن داده بودي استفاده كردم. جگرم آتش گرفت. آخه اينا چرا اينقدر راحت جوانان وطن رو پر پر مي كنند؟

سیب گفت...

راستی می دونم این روزها سرت شلوغه ولی به خاطر اینکه من تازه شروع به کار با بلاگر کردم می خواستم تا نه مرداد همه چی رو آماده کنم بازم عذر میخوام . می خواستم بدونم چطور باید در بلاگر لینکت کنم.یا نحوه لینک کردن دوستان رو اگه لطف کنی بگی ممنون می شم.
راستی اولین پستم رو در روز نهم در وبلاگ می زارم و همون طور که گفتم آدرس جدیدم
www.h-sib.blogspot.com
خداحافظ بلاگر های آدم فروش ایرانی .

سیب گفت...

سلام مهدی عزیز
می خواستم پیش از هر چیز مواردی رو در باب مسائلی که گذشت توضیح بدم چون فکر می کنم بین بعضی از دوستان سوئ تفاهم پیش اومده ...
اولا بنده اگه در اول تغییر سرویسها اگه گفتم باید فکر کنم به خاطر این بود که مثل کارهای محمود ما هم بعدا عمل نکنیم بعدا فکر کنیم که انصافا این طرح تعویض سرویس دهندها طرح جالب و خوبی بود و من هم موافق بودم واین کار رو کردم .
ثانیا بنده از چیزی نمی ترسم بنده حتی از بند و زندان و مرگ هم باکی ندارم چه بسا خوشحال هم می شوم اگر یکی از سلولهای این قاتلان را اشغال کنم و موجبات مشغولیتشان را فراهم سازم و دوستی بتواند آزاد باشد. مرگ هم که سرنوشت همه است به نظر من هم بهترین مرگ مرگی است که سبب تفکری شده و صدایی در پی داشته باشد.
می گفتن بلاگفا اطلاعات کاربرانش را در اختیار دولت انتصابی قرار می دهد اولا بنده اصلا با رئیس بلاگفا (شیرازی خائن) کاری ندارم . از در اختیار قرار گرفتن اطلاعاتم هم نمی ترسم چون فکر نمی کنم کار اشتباهی کرده باشم که بخوام بترسم هرچه هم گفتم صدای حق و آزادی بوده ولی بنا به اینکه ما همه با هم هستیم وآزادی را برای هم و با هم می خواهیم بنده این سیستم آدم فروش را ترک و به جرگه ی دوستان آزادی خواه می پیوندم
بنده طرفدار حق و آزادی هستم و در راه رسیدن به اهدافمان آزادی خواهانه ی همه مان حاضرم هرکاری بکنم . بنده وقتی حرفی می زنم تا آخر پایش ایستاده ام ما همه با هم هستیم .
این ترک بلاگرهای ایرانی و آمدن به سیستم خارجی یکی از اعتراض هاست که همه ی ما باید دست در دست هم و با هم این کار را انجام دهیم نکته ی مهم اینکه برای من مهم نیست که چه کسی آمده یا چه کسی نیامده برای من مهم این هدف اعتراض به ظلم است حتی اگر در این راه تنها هم باشم باز خواهم جنگید چون خدا با ماست.

زهرا گفت...

سلام
من هم پیوستم به شما فقط یه سری مشکلات !
من هنوز کار با بلاگ اسپات رو به خوبی یاد نگرفتم کمک می خوام در مورد لینک هام
ممنون!

ناشناس گفت...

حسین اخترزند جانباخته دیگری از اصفهان

http://www.asre-nou.com/php/view.php?objnr=4848


گزارشی از کشته شدن جوانی دیگر
جزئیات قتل امیر حسین طوفان پور

http://www.asre-nou.com/php/view.php?objnr=4847

ناشناس گفت...

اولا اینجا را حتما بخوانید
http://shirazi.blogfa.com/post-248.aspx

ثانیامن از ابتدای وبلاگ نویسی در بلاگفا نوشته ام. اگر همه آمار شما به همین درستی باشد که حسابش معلوم است. این افشای اطلاعات محرمانه را نمی فهمم. منبعتان چیست؟ همه سرویس ها ملزم هستند در صورت لزوم این اطلاعات را مبادله کنند اما لابد می دانید اطلاعات ایران آن قدر قوی هست که حتی مسوولان سایت گرداب را ازآن طرف دنیا به ایران بکشاند و محاکمه کند، پس افشای آی پی و اسم چندان چیز وحشتناک و البته مفیدی نیست. از مدت ها پیش می دانستم که چنین کاری انجام می شود و نمی دانم چرا دیگران تازه فهمیده اند! البته من بعضی رفتارهای بلاگفا از جمله منع انتقال آرشیو را دوست ندارم اما آن قدر از سانسور و ندادن مجوز و جرح و تعدیل کتاب ها و امثالهم در جامعه خسته ام که بی خیال شده ام!
پس فرقی نمی کند که شما کجا می نویسید پیدا کردن آی پی شما برای حتی کسی که دنبالرو اینترت باشد کار ساده ای است چه برسد به سیستم امنیتی یک کشور.

ناشناس گفت...

http://shirazi.blogfa.com/post-249.aspx

فکر می کنم لازمه همه مون جواب این آقا رو بدیم!