۱۳۸۸ شهریور ۱۱, چهارشنبه

درخواست شکایت

با اینکه اکثر اخبار رو توی اینترنت میخونم .. ولی هر روز عادت دارم چند دقیقه ای رو جلوی روزنامه فروشی بایستم و تیترها رو بخونم... شاید واسه اینکه بفهمم از اخبار روز چقدر اجازه چاپ پیدا کرده و مردم به کدوم خبرها دسترسی دارند... دیروز روزنامه وطن امروز( متعلق به لجن پاش) رو دیدم... داشتم از تعجب شاخ در می آوردم.... صفحه اول روزنامه به طور کامل عکس استاد شجریان بود و بالاش نوشته بود (( مصاحبه با استاد آواز ایران .. محمد رضا شجریان)) نمیتونستم موضوع رو حلاجی کنم... اینکه شجریان خودش رو فروخته ... یا وطن امروز از بدبختی برای فروش بیشتر این کار رو کرده...
حتی یکی از همکارانم گفت خب میخریدی ببینی چیه؟؟ چی گفته؟؟ گفتم من اون روزنامه رو وقتی میخرم که بخوام آتیشش بزنم... هیچ وقت پولم رو حروم نمیکنم... تا عصر این موضوع من رو مشغول کرده بود...
وقتی رسیدم خونه طبق معمول فورا رفتم سراغ اخبار جدید... تا اینکه فهمیدم سایت دل آواز یه اطلاعیه داده و گفته این مصاحبه خیالی است و استاد چند روزه که به آلمان رفته... خیالم راحت شد ...تازه فهمیدم داستان چیه... فروش بی سابقه آلبوم استاد شجریان این حرامزاده رو به تکاپو انداخته که به نوعی شجریان رو خراب کنه... ولی هنوزم وقتی یاد اون صفحه و عکس میفتم هرچی فحش بلدم نثار وجود کثیفش میکنم....
در عوض من هم امروز رفتم و برای اولین بار یه آلبوم اورجینال سنتی خریدم... گویا هدف ثبت رکورد یک میلیون نسخه برای این آلبوم برای حمایت جانانه از استاد شجریانه.. اگر فکر کردید اینجا برای دانلود میذارم باید بگم اشتباه میکنید .. تشریف ببرید یه آلبوم بخرید و لذت ببرید....در ضمن به اینجا برید و ازش بخواهید از این لجن شکایت کنه...
پ.ن: تصمیمم برای تبلیغات منفی صدا و سیما جدی شده... میرم توی مغازه به عمد میپرسم از فلان کالا چه مارکهایی رو داری؟ وقتی جواب داد میگم اونهایی رو که توی تلویزیون آگهی میدن نمیخوام ... و یک مارک دیگه میخرم... یه راه دیگه هم هست .. این رو بدونید تبلیغات منفی خیلی خوب جواب میده... حتی در مورد کسانی که اصلا کاری به هیچ چیز ندارند و زندگی خودشون رو میکنند... مثلا وقتی کنار این افراد هستید صحبت برنج رو مطرح کنید و با اینکه تا به حال برنج محسن نخریدید بگید خریدم و اصلا خوب نیست و هزار عیب و ایراد روش بگذارید ( محض اطلاع صاحب امتیاز برنج محسن سپاهه) .. همین کار رو در مورد بانکها و هر چیزی که توی رسانه میلی تبلیغ میشه انجام بدید...
پ.ن2: کروبی توی آخرین بیانیه اعلام کرده که فردی که به عنوان مدرک تجاوز ارائه کرده بود .. ناپدید شده و گفته هر بلایی سر این فرد و خانواده اش بیاد به گردن مرتضوی و همراهانش است...
پ.ن3: صحبتهای جعفری فرمانده سپاه رو در اینجا ببینید... خیلی حرفهای جالبی زده... اگه حرفهاش درباره خاتمی و موسوی خوئینی درست باشه من شیفته خاتمی میشم... اگر واقعا میخواسته اینکارها رو بکنه باید دستش رو بوسید... جعفری فکر کرده ما ناراحت میشیم...

۱۱ نظر:

آزاده گفت...

منم اتفاقاً اون تیتر وطن امروز رو دیدم ... دیگه از این جماعت دروغگو
چه انتظاری غیر از این!

Iran e Sarfaraz گفت...

من هم نظري دارم.
اين روزنامه هاي لجن پراكن رو بخريم و همونجا يا آتيش بزنيم يا پاره نيم و بريزيم تو جوب آب... جلو چشماي چند نفر
به كسي هم ربطي نداره
هيچكس هم نميتونه بگه چرا...
براي پيروزي جنبش بايد هزينه كرد...
من هم يك نسخه از آلبوم استاد تهيه كردم....

ناشناس گفت...

جناب بذرپاش سمبل دولت عدالت محوره،انتظار داري توش جريدش چي بنويسه؟

هاD گفت...

اینقدر خر تو خره که مصاحبه خیالی چاپ کنن !؟

هاD گفت...

اینقدر خر تو خره که مصاحبه خیالی چاپ کنن !؟

ردپا گفت...

حرفهاي اين فرمانده سپاه جالب بود.

دختر نقاش(عادی) گفت...

دولت راست گوئه دیگه..
یعنی این 4 - 5 روزه هر چی مجلس رو دیدیم ، دندون قروچه کردم..
آقا اینا این همه دری وری رو از کجا میارن به خورد ملت میدن. نه واقعن از کجا!!
یعنی من عاشق باز شدن دانشگاه هام.. هیچ وقت تا به این اندازه خوجحال نبودم..
چه بکنیم.. به به
:)

لبخندون گفت...

پیشنهادات خوبه تا حد امکان اجرا می کنیم ...

لیلا گفت...

خب اینم از رای اعتماد. از سر لج و لج بازی به این یارو بیشترین رای اعتماد رو دادن تا مشت محکمی به دهان اسرائیل و احتمالا ما زده باشن!چقدر مسخره بودرای اعتماد این دوره!

دیوونه گفت...

راستش دیدن و شنیدن این مسایل دیگه جزو روزمره گی ها شده و متاسفانه ما داریم همه چیزمون رو فراموش میکنیم و ازدست میدیم.واقعا حرف زدن در این مورد برام مشکله.موفق باشی

هلی گفت...

مواظب با سرتو به باد ندی!
مردم اینقدر گرفتارن که......