۱۳۸۸ شهریور ۱۴, شنبه

خبر روحیه بخش

شما رو نمیدونم .. ولی من از لغو مراسم احیا توی مرقد اصلا ناراحت نشدم... همین چند روز پیش بود که نوشتم سرد شدیم... اما این خبر دوباره به من روحیه داد.. معلوم شد که اونقدرها هم توی لاک فرو نرفتیم... این اتفاق نشون داد که هنوز از ما میترسند... حتی به نوه امامشون هم رحم نمیکنند... اونقدر تحت فشارش میگذارند تا مراسمی که 20 ساله از تلویزیون پخش میشه امسال به علت برخی مشکلات!!! لغو بشه... پس معلومه که ترسیدند... خیلی هم ترسیدند... جالبتر اینکه امروز هم اعلام شد نماز عید فطر هم توی مصلی تهران لغو شده و برگزار نمیشه... راستش رو بخواین اگر راهپیمایی روز قدس رو هم تعطیل کنند من اصلا ناراحت نمیشم.. چون حالم از فلسطین و لبنان به هم میخوره... ولی تا اونجایی که میدونم مراسم احیا توی مصلی هم برگزار میشه... اونجا میشه حرکت کرد...
وزرای شایسته و لایق!!!!!! هم با دستور فرمانده رای اعتماد گرفتند... حکومت دیکتاوری ایران اسم برازنده ایست برای این نظام فاشیستی...
گیرم که مراسم احیا و عید فطر را تعطیل میکنید... با بازگشایی دانشگاهها چه میکنید؟؟؟؟؟
فکر میکردم مردم سرخورده شدند.... ولی این تصمیمات باعث میشه به قول یکی از دوستان مردم مثل زودپزی بشن که راه خروج هوای داخلش بسته شده باشه... یک انفجار وحشتناک ... شاید تا قبل از این با کمی ملایمت با مردم قضایا حل و فصل میشد و دیکتاتور با خیال راحت ادامه میداد... اما اینجوری با انفجار مردم .. خشک و تر میسوزند...
دانشجویان عزیز وزیر جدیدتون هم مبارک... ولی خواهشا بعد از بازگشایی تنبان نظام رو با خشونت کمتر درآورید....
افاضات ذوالقدر رو بخونید... مثل اینکه خبر نداره محبوب و منفور یعنی چی؟؟؟

۱۸ نظر:

پرارین گفت...

بابا دارندگی و برازندگی هر روز با یک کامپیوتر مختلف می آی : )
کاملن حق با شماست
حسابی ترسیدن
راستی وزیرشماهم مبارک

سمیرا گفت...

گیرم که می زنید گیرم که می کشید گیرم که می برید ...با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟؟؟؟؟؟

هاD گفت...

واقعا قراره تو دانشگاه‌ها باز هم شلوغ بشه !؟

لیلا گفت...

بالاخره شب احیا رو که نمیتونن تعطیل کنن. مصلی نشد حسینیه، نشد مساجد. نماز عید فطر هم اجباریه نمیشه کلا لغوش کرد که!!! پس هنوز تموم نشده

مرگ بر ديكتاتور گفت...

سلام،
اگر نگويند اينها منفورترينند پس چي بگويند؟با بازي با كلمات جناياتشان را جايي در پس همان كلمات مخفي مي كنند!
مطمئن باش روز قدس هم با سركوب شديدي روبه رو مي شويم.
---
من به چشم های بی قرار تو قول می دهم
ریشه های ما به آب
ساقه های ما به خورشید می رسد
ما دوباره سبز می شویم

هلی گفت...

واسه منم جالب بود که چرا دونه دونه دارن برنامه هاشونو منحل می کنن.....اگه دست اینا بود که دانشگاهارو می فرستادن لای باقالیا.........به نظر من این وسط حاج حسن داره یه کارایی می کنه......چراازاین بعد نگاه نمی کنی که اون داره بااینا مخالفت می کنه...
ببینیم آتویی بعدی که می دن دست مردم چیه....

jiiiiiigh گفت...

آره اگه بخوایم مثبت نگا کنیم همینیه که می گی .. بذار اینقدر بترسن که از این ترس بمیرن .. از ترس هزاران بار بمیرن و زنده شن .. نابودی شون دور نیست .. خودشون روزی چند بار اینو فریاد می زنن ..

sarbazan sabz گفت...

سلام دوست من
من دوباره آپ جدید کردم و منتظر نظر سبز شما هستم...


""آیت‌الله بیات زنجانی: شاید از فردا روز، درب‌های حرم امام را به روی مردم ببندند""

ادامه اونو بخون...

""خبرگزاری ریانووستی روسیه در یک نظرسنجی جالب ......""

منتظرتم حتما بیا و ببین...

به امید آزادی سبز...[گل]

sarbazan sabz گفت...

سلام دوست من
من دوباره آپ جدید کردم و منتظر نظر سبز شما هستم...


""آیت‌الله بیات زنجانی: شاید از فردا روز، درب‌های حرم امام را به روی مردم ببندند""

ادامه اونو بخون...

""خبرگزاری ریانووستی روسیه در یک نظرسنجی جالب ......""

منتظرتم حتما بیا و ببین...

به امید آزادی سبز...[گل]

لبخندون گفت...

خوبه ...

غرغرو گفت...

من دوباره برگشتم به وبلاگم تو پرشين بلاگ .اگه ادرس رو عوض كني ممنون ميشم.

آزاده گفت...

عجب! پس برنامه ی احیا رو هم لغو کردن... حالا روز قدسشون رو با چه
بهانه ای متوقف کنن؟

man گفت...

لغو شدن مرقد به حسن خميني هم مربوطه.يه جورايي نتونستن راضيش كنن سخنراني خاتمي رو لغو كنه اين كاو كردن!!!وقعا راي اعتماد به رحيمي معركه بود....
واسه روز قدس آماده باش انقدر نو فلسطين فلسطين....
اينا يعني واقعا پيروزي...

دختر نقاش(عادی) گفت...

یعنی تابلو تر از این که خود خامنه ای نامه داده که وزرا رو تایید کنن..
وگرنه خدائی برو بچه های پزشکی احتمالن با این وزیر جدیدشون به فنا میرن.. والا!
بسکه این خانومه ؛ همه جا رو داره زنونه مردونه میکنه.
بعد خوشم میاد تا 2 -3 هفته پیش اصلن بازداشتگاه کهریزک وجود نداشت که بخواد تووش حتک حرمت هم به کسی بشه.. داشتی این بیست و سی ه خائن رو که نیم ساعت داشت از خطاهاشون می گفت.. یکسره هم گردن هم مینداختن !

ناشناس گفت...

قبلاً گفتم مردم اگر فقط حضور داشته باشند اين جنبش به نتيجه مي رسه، نتايج از اين بهتر؟

زهرا گفت...

من اگه بخوام لینک هامو به ترتیب آپ دیتشون مرتب کنم
باید چه کنم؟!

زهرا گفت...

من اگه بخوام لینک هامو به ترتیب آپ دیتشون مرتب کنم
باید چه کنم؟!

Iran e Sarfaraz گفت...

من گفتم باز هم مي گم: نه عزه نه لبنان جانم فداي ايران...
هر چقدر دلشون مي خواد مراسم كنسل كنن و خودشون رو به در و ديوار بزنن... به قوا آقاي خاتمي بايد تا همه چيز از كنترل خارج نشده كاري كرد.

راستي دوست من، شما را لينك كردم...;)