۱۳۸۸ شهریور ۳۰, دوشنبه

هموطن نوبت شماست...

دیگه با تمام وجود حس کردم که خدا خیلی دوستمون داره... وقتی حتی توی اعلام عید فطر هم آبروی ما رو میخره.. وقتی حتی نزدیک ترین مراجع به حکومت هم امروز رو عید فطر اعلام میکنه.. من دیروز به هرکس که تونستم اس ام اس دادم و گفتم که عید نیست.. امروز هم حسابی مانور دادم... حتی به افراد مذهبی بیطرف که معمولا وارد بحث این جریانات نمیشدند گفتم که عید نبوده و عمدا یا سهوا!!! عید فطر اعلام شده.. حسابی عصبی شده بودند که اعتقاداتشون هم بازیچه شده.. به همه گفتم دیروز رو روزه گرفتم و امروز عید فطر منه... از جمعه تا به حال مثل کسانی که مشکل روانی دارند چند بار در روز به شیوه فوتبالیستها (زمان گل زدن) خوشحالی میکنم... دوستانی که نبودند بدونند که جمعه یک روز رویایی بود.. من که هفته اول بعد از انتخابات خیلی هیجان زده نبودم و اصلا تظاهرات نرفتم... بعد از تهدیدات بیشتر تحریک شدم و جمعه بعد از چند بار ناکامی یک روز بینظیر رو دیدم... اصلا مثل یک خواب بود..
یک مطلب دیگه هم میخوام بگم ... میدونم هموطنان مقیم آمریکا اینجا رو یا اصلا نمیخونند یا تعدادشون خیلی کمه.. ولی این بحث رو باید مطرح کنم... همه میدونند... کسانی که اینجا به صورت کاملا صلح آمیز اعتراض کردند چه مصیبتهایی کشیدند... تمام ارتباطات مخابراتی و اینترنتی رو قطع کردند... روزنامه ها رو توقیف کردند... هموطنانمون رو به خصوص زنان و دخترانمون رو به قصد کشت زدند ... دستگیر کردند .. شکنجه و تجاوز کردند... کشتند ... و حتی در صورتی که با خوش شانسی آزاد بشن از تحصیل و کار و تمام حقوق اجتماعی محروم میشن... جرم سیاسی تعریف کردند... ولی با همه تهدیدات و شکنجه ها حماسه آفریدند... به ایرانی بودنم با تمام وجود افتخار کردم... دلم میخواست پای تک تکشون رو ببوسم... فکر نمیکنم در هیچ کجای دنیا وقتی این همه ضرب و شتم کشتار و تهدید باشه مردم جرات اظهار نظر پیدا کنند.. ولی اینجا ایران من همه چیز بینظیره...روی صحبتم با هموطنان مقیم آمریکاست...
شما با خیال راحت میتونید با همدیگه تماس بگیرید... تجمع کنید بدون اینکه خون از بینی کسی بیاد .. حتی در صورت خشونت نهایتا چند روز دستگیر و آزاد میشید... جرمی به نام جرم سیاسی وجود نداره... اصلا براندازی بیشتر شبیه به طنزه... چون حکومتی (به معنای ایران) وجود نداره که بخواد برانداخته بشه.... همه چیز در کنترل مردمه.. به سیاست های بهداشتی و اقتصادی با خیال راحت اعتراض میکنید .. حتی به بالاترین مقام کشور فحاشی میکنید... اون فرد عراقی که به بالاترین مقام سیاسی قدرتمندترین کشور دنیا لنگه کفش پرتاب کرد آزاد میشه.. در صورتی که اینجا کمترین مجازات اعدامه... اگر هنوز کمی غیرت ایرانی توی وجود شماست وظیفه تونه که استقبال!!! خوبی از ا.ن بکنید.... میگم وظیفه چون منت نیست... شما به ما لطف نمیکنید.. برای کشور خودتون باید هر کاری بکنید.. اگر در نیویورک یا هرجای دیگه هستید و میتیونید به نیویورک برید باید اینکار رو بکنید.... اگر به این حرفها بخندید لطف کنید ملیت خودتون رو از هویتتون پاک کنید... چون من دیگه شما رو به عنوان هموطن نمیشناسم و به نظرم مایه ننگ کشوری مثل ایران و مردم شجاعش میشید...
این بار نوبت شماست..
پ.ن:چند وقت پیش یه انتقاد از صدا-ی آمریکا کردم و گفتم حرفهای مخالف روبه جای اینکه باهاشون بحث کنه خفه میکنه... اما مثل اینکه رویه شون عوض شده.. حالا این شبکه رو دوست دارم.. رسما از ا.ن و فرمانده دعوت کرده توی یک برنامه زنده مناظره کنند.. حتی حاضر شده امکانات تلویزیونی رو به محل اقامتشون ببره و جلوی چشم همه بحث کنند....این یعنی آزادی ....نه اینکه توی یه دادگاه که هیچ خبرگزاری نیست فیلمبرداری کنند و در صورتی که حرفهای متهمان به مذاقشون خوش نیاد نابودشون کنند...من فقط دادگاه پخش مستقیم که متهمان هم از پخش خبر داشته باشند برام معتبره...
راستی عید فطر (دوشنبه) بر همه هموطنانم مبارک...

۱۷ نظر:

sarbazan sabz گفت...

سلام
مطلب خوبی نوشتی بخدا اگه حرکتی از ایرانیان نبینم به اونا هم حمله میکنم...
به امید ازادی سبز...

محمد رضا الف گفت...

جل الخالق چرا آی پی شما و پرچم مال برزیله؟ تو رو خدا بگو داره کنجکاوی(فضولی).....

پسرخوانده گفت...

لحظه‌ای که تلویزیون عید اعلام کرد، بلافاصله به مادرم گفتم: ابن ملجم عید اعلام کرد!

حالا نگو گند کار فرمانده در اومده. من خبر نداشتم.

آقا عید شما مبارک!

راستی برزیل چه می‌کنی حاجی؟!؟!؟!
این فیلترشکنت رو به ما هم بده.

sargijje گفت...

مهدی جان نظرت چیه که همراه با راهپیمایی مردم تو نیویورک ما هم اینجا همون روز راهپیمایی کنیم؟ میشه تو این فرصت کم اطلاع رسانی کرد؟ در ضمن به ا.ن هیچ جا هتل ندادن ظاهرن:دی

هاD گفت...

خیل‌ها میرن خارج که از این مشکلات و درگیری‌ها فرار کنن . باور کن !

آنتیگونه گفت...

منم دیروز و عید گرفتم

آنتیگونه گفت...

منم دیروز و عید گرفتم

افسونگر گفت...

بزن باران كه دين را دام كردند

متاسفانه دين هم بازيچه سياست كثيف عده اي سودجو شده

هلی گفت...

من ازاین جریان روز عیدخبرنداشتم....نمی دونم دقیقا قضیه چیه؟!!!
امیدوارم ایرانیهای ساکن نیویورک حسابی ازخجالت ا.ن دربیان.....من که خیلی امیدوارم....خوبیش اینه که اونا خیلی دستشون ازمردم معمولی بازتره و می تونن راحت خوردش کنن...

مرگ بر ديكتاتور گفت...

سلام دوست عزيز،
تا كنون كه فعاليت ايرانيان مقيم خارج رضايت بخش بوده ،بايد همين طور ادامه بدن...فعاليت هاي آنها هم خيلي مهمه. تو ايران اگر نفس بكشي به جرم اينكه دهنت بوي آزادي مي دهد، مي زننتو دستگيرت مي كنند.ولي اونا كه اين آزادي را دارند كه بيايند و اعتراض كنند خيلي اثر بخش مي شه.
موفق باشيد و سبزانديش

newsens گفت...

اگر به جاي فكر كردن به خونه موندن و فيلتر شكن سازي و سيف ماني بازي، يه ذره همت كنن، يه نمايش تبليغاتي بزرگ براي ما درست ميشه

دختری از دیار سبز امید گفت...

in ham ay favaiede khoob boodane.
khoda havato dare...

man upam behem sar bezan.montazeram

jiiigh گفت...

خیلی تلاش مذبوهانه ای بود برای پاک کردن تبعات روز قدس سبز . عید فطرو می گم . کاملا مشخص بود که اگه چند روز دیگه ادامه کنه فرمانده یه سکته ای چیزی می زنه . یه روز زودتر عید اعلام کرد و فرداش هم قبل نماز هم بعد نماز( با هیات دولت ) حرف زد ..
تنها چیزی که خیلی به هم ریخت منو کار هاشمی و حسن خمینی بود . با این کار خودشونو از مردم جدا کردن ..

ترگل گفت...

پست جدید؟؟؟:(
میدونید که! من خوانندۀ خاموشم:دی

پـ.ـوریـ.ـا مـ.ـنـ.ـزه گفت...

از بلاگفا رفتم. کاس همون موقع با تو اومدم بودم.
برو ببین! :)

sarbazan sabz گفت...

سلام
من با مطلبی بعنوان "ضرورت وجود دولت" آپ کردم...

منتظر حضور و نظر شما هستم...

به امید ازادی سبز...

ازاده گفت...

هموطنان ایرانی توی نیویورک
که حسابی از خجالت ا.ن دراومدن!