۱۳۸۸ مهر ۶, دوشنبه

باز هم اخبار

حوصله وبلاگ نویسیم کمتر شده...دیگه نای نوشتن ندارم... اما اتفاقات امروز به من هم نیرو داد... همین امروز صبح داشتم به یکی از دوستانم میگفتم سکوت کروبی و موسوی اشتباهه... اگر سکوت کنند بحث ها تموم میشه و بعد میان سراغ خودشون...بعد هم گفتم دانشگاه ها شروع شد ..ولی خبری نشد... نمیدونستم که امروز روز اول دانشگاه تهرانه...
بعد از ظهر 180 درجه همه چیز تغییر کرد... راستش تا قبل از نامه های آتشین کروبی... ازش بدم میومد... بعد از نامه های دلچسبش اون احساس بد از بین رفت...
1- با دیدن این نامه امروز بی اختیار قربون صدقه اش رفتم... از شجاعت بینظیرش که بت بزرگ رو نشانه گرفت... سپاه و خرید مخابرات ... نیروی تحت فرمان فرمانده ...حمایت عالی از آیت الله دستغیب...

2-بیاینه شماره 13 موسوی رو هم ببینید... او هم خوب شرایط رو ترسیم کرده... ولی راستش نامه کروبی بیشتر چسبید....موسوی در این بیانیه به طور تلویحی از همین حالا برای 22 بهمن از مردم دعوت کرده... پیش به سوی اطلاع رسانی...روز قدس نشون داد که در صورت داشتن فرصت برای اطلاع رسانی باز هم بیشماریم...

3-با این همه تهدید به دستگیری و تعطیلی دانشگاه .. امروز دانشجویان گل کاشتند...شروع خوبی بود... کاش من هم دانشجوی این دانشگاه بودم..!!!

4- بازی پرسپولیس استقلال قرار سبز بعدیه... از همین حالا شروع کنید...

خلاصه که امروز از اون روزها بود...
پ.ن: میگن رئیس سازمان ملل کلید رو داده به ا.ن .. گفته هروقت سخنرانیت تموم شد چراغها رو خاموش کن .. در رو قفل کن برو....

۲۵ نظر:

خانومی گفت...

من که ف.ی.ل.ت.ر.ش.ک.ن ندارم هیچ کدومشو نتونستم ببینم. اما مرسی بابت اطلاع رسانی.

هاD گفت...

ولی باید منتظر تفتیش جلوی در استدیوم باشیم که اجازه ندن هیچ پارچه سبزی وارد بشه و مأمور زیاد هم بین تماشاچی ها باشه .

هلی گفت...

منم اصلا فکرنمی کردم بچه های دانشگاه چنین دل و جراتی به خرج بدن.....البته شنیدم ازبیرون هم وارد دانشگاه شدن....ببینیم تا 22بهمن چه تغییراتی پیش می یاد....

خاکستر گفت...

سلام
راستش الان که ساعت 12:30 دقیقه شبه من تازه اومدم خونه و این خبرها رو اصلا نمیدونستم...واقعا جالب بود...لعنت به این گرفتاری و کار...
راستی قسمت آخر خیلی زیبا بود...
خسته نباشی...

به امید ازادی سبز...

jiiiiiigh گفت...

صب که خبر تجمع شون رو خوندم شوکه شدم .. واقعا شجاعت می خواد با این همه ستاره دار کردن و محروم کردن و .. پیشونی همه شونو می بوسم ..

آنتیگونه گفت...

نظری واسه تغییری اسم وبلاگ من نداری؟
در ضمن مگه به دزد کلید میدن؟

newsens گفت...

اين مردك شريفي كميته انضباطي امروز مصاحبه مي كرد كه ما از ليدرها خواستيم كساني رو كه شعارهاي سياسي بدن رو به نيروي انتظامي معرفي كنن. خود بخوان حديث مفصل..

آزاده گفت...

اتفاقاً مشهد از نظر کتاب در سطح خوبی قرار داره ...

پی نوشتت خیلی بامزه بود

آزاده گفت...

اتفاقاً مشهد از نظر کتاب در سطح خوبی قرار داره ...

پی نوشتت خیلی بامزه بود

آزاده گفت...

اتفاقاً مشهد از نظر کتاب در سطح خوبی قرار داره ...

پی نوشتت خیلی بامزه بود

محمد رضا الف گفت...

درود بر شما دوست عزیز. ممنون از پیوند ما در لینکهاتون اما خواهش میکنم که جمهوری ایران بنویسید ما قبلا اشتباه کرده بودیم. و در واقع این کلمه به خاطر جور شدن قافیه در شعارهای مردم است واگرنه جمهوری ایرانی همانطور که میدانید معنائی ندارد.

ترگل گفت...

یعنی این جملۀ آخرت خدا بـــــــــود... خیلی خندیدم

man گفت...

من فيلتر شدم...دو روز نبودماااا...ببين هواي وبلاگ منو نداشتين...چي كارش كنم؟!

پوریا منزه گفت...

منم نوشتنم نمیاد ...

خوبه بازی تهران فرصت خوبیه ...

محمد رضا . م گفت...

درود رفیق
با اغتشاش علف ها آمدم
بگویم خانه ی رهبرانمان چیزی نیست جز جایی برای تخم ریزی حشرات فساد
من با علف ها پیمان بسته ام
در نوروز سبز خواهم شد
هر چند در پاییز زندگی می کنیم
اما پاییز و هر چه در ان هست را رو در بهار می بینم
با من همراه شو
این جنگل من و تو را کم دارد
رک تر بگویم ما شدن را کم دارد
پس با من بیا
در لانه های کبوتران ازادی
آنجای که بالاهایمان را نخواهند چید
و آسمانمان را خاکستری نمی کنند !!!!!!!!
رفیق با اغتشاش علف های آپدیت شدم
پیروز باشید . منتظرتان هستم

ازاده گفت...

کجایی؟

خونه رو قفل و بند زدی، رفتی مرخصی؟
8))

ردپا گفت...

پ.ن خیلی جالب بود.

دختر نقاش(عادی) گفت...

ببینم چه بلایی سر وبلاگ "اوهام مست" اومده..
این دختره بلا ملائی سر خودش نیاره..
هوای دفترشو نداشتین سیاسیون ؟!!

مهندس باکره گفت...

سلام دوست عزیز چند روزی نبودم البته از اخبار خبر دارم
در ضمن حواسمان باشد که چراغ راهمان نیمه راه خاموش نشود و راه را باید تا انتها ادامه داد .نا امیدی مرگ است دانشگاها فضای فوق العاده ای برای اعتراض است ما که منتظر 13 آبانیم...

آزاده گفت...

ای بابا! بیا یه چیزی بنویس دیگه!
دلم ترکید از این همه سکوت!

مرخصیت از حد مجاز تخطی کرده!
اخراج میشی ها! 8))

ناشناس گفت...

نیستی!

8(
8(

‍پسرخوانده گفت...

دانشجو شدی، دیگه تحویل نمی‌گیری؟!
یه خودی نشون بده بابا!
داریم نگران می‌شیم‌ها!!!

‍پسرخوانده گفت...

دانشجو شدی، دیگه تحویل نمی‌گیری؟!
یه خودی نشون بده بابا!
داریم نگران می‌شیم‌ها!!!

sargijje گفت...

چرا دیگه نمی نویسی؟

چای داغ گفت...

طبق نظرخواهی اسم وآدرس وبلاگ به اسم آدرس قبلی تغییر کرد
http://chayedaq.blogspot.com