۱۳۸۸ مرداد ۱۰, شنبه

اخبار ایران من با توضیح ناخنک

1- شاید شگفت آور ترین و جالب ترین خبر روز اعترافات ابطحی باشه که البته از بنگاه لجن پراکنی فارس پخش شده... اعترافات جالبی از انتقام خاتمی و هاشمی و اینکه تقلبی در کار نبود...حرفهای خیانت به مقام عظمی!!!و رهبری آشوب توسط خاتمی و کروبی...
ناخنک: این خبر از اونجایی که از فارس پخش شده تا زمانی که به تایید خبرگزاریهای اصلی نرسه مورد تایید نیست... ولی در صورت صحت داستان این جنبش وارد مرحله تازه ای شد... دادگاه در صورت صحت شباهت خیلی زیادی به دادگاه گلسرخی داره... کاملا مشخصه که این اعترافات فقط برای بهانه جدید حمله به مردم پخش شده... در ضمن فراموش نکنیم که اگر هم حقیقت داشته باشه نباید به ابطحی خرده بگیریم.. 1 ماه انفرادی یعنی بزرگترین شکنجه.. تهدید خانواده و عزیزانش رو فراموش نکنید.. این همون ابطحی تپل و خنده روی همیشگیه... واقعا همونه؟؟؟؟؟؟بیشتر شبیه اعترافات شریعتمداری اوایل انقلاب بود...
در ضمن فراموش نکنید تا زمانی که این اعترافات رو با چشم خودتون ندیدید به هیچ وجه باور نکنید....

جالب اینه که ابطحی 26 خرداد دستگیر شد ولی از اقدامات عظمی برای کنترل و جلسه موسوی و خاتمی و هاشمی خبر داره!!!!!

اینم یه نوشته از خود ابطحی در سال 81 درباره اعترافات اینچنینی..


یادمون باشه که مصدق هم به جرم کودتا محاکمه شد...

2-دلیل کاهش حقوق کارمندان و بازنشستگان بعد از انتخابات رو در این لینک ببینید ...

ناخنک: اگر چیزی فهمیدید خواهش میکنم به من هم بگید .. شاید من سوادم نم کشیده...


3-بیانیه مجمع مدرسین و محققین رو ببینید.. خیلی صریح دعوت کرده...

ناخنک: همین روزها منتظر انحلال این مجمع هم باشید... البته یکی از نفرات اصلی این مجمع بازداشت شده...

4- تنفیذ روز 12 مرداد و تحلیف روز 14 مرداده...عزای عمومی 3 روزه اعلام شده .. محل اعتراض بعدا اعلام میشه...

5- پنج شنبه تهران (بهشت زهرا و خیابان مطهری و ولیعصر ) - رشت-شیراز- اصفهان و اهواز دوباره تجمع صورت گرفت...

ناخنک: بازهم به خبر اول سایت یاهو تبدیل شدیم... در ضمن من اعتراف میکنم که اشتباه کردم.. وحشیانه میزدند... و البته شعارها خیلی تندتر بود... (دیکتاتور دیکتاتور این آخرین پیام است.. جنبش سبز ایران آماده قیام است) ( استقلال -آزادی -جمهوری ایرانی)

6- بالاخره دلیل رابطه ا.ن با عظمی معلوم شد ....ببینید..

7-صحبتهای بهشتی رو هم ببینید..360 کشته

پ.ن: بعضی دوستان توقع داشتند یک دفعه کل بلاگفا برن.. ما از اول هدفمون این نبود ... لیکهای پست قبل رو ببینید .. هدف همون بود... حتی اگر 5000 وبلاگ هم اومده باشه عالیه و البته این حرکت ادامه داره.. بلاگفا بیش از 80 درصد وبلاگها رو داره و ما باید این درصد رو کم کنیم ... خیلی از دوستان هم هنوز آدرس جدید ندادند ... ولی اونجا رو هم تعطیل کردند...این رو بدونید که این حرکت خیلی خیلی موفقیت آمیزتر از خاموشی 30 تیر بود... بابک داد که لینکش رو توی پست قبل دادم برادر سیف الله داد کارگردان مرحومه.. اگر هر کدوم از ما به لیست دوستانش خبر میداد با حتی الان خبر بده ... به صورت تصاعدی تمام بلاگفا خبر دار میشه...

۱۳ نظر:

Mrs.ZigZag گفت...

متاسفم برای بعضی ها که خیلی راحت ابطحی رو می برن زیر سؤال و می گن حتی تحت شکنجه‌های شدید هم نباید خون شهدا رو پایمال می‌کرد اما خودشون هنوز توی بلاگفا دارن می‌نویسن!!!!!!

man گفت...

من اينجا خيلي مشكل دارم لينك ميذارم چه جوري واسش عنوان بذارم؟!چه جوري عكس بذارم؟!كلافه شدم1كمكم كن...

خاکستر گفت...

سلام مرسی که سر زدی...من نمیدونم باید دیگه چیکار کنیم؟ یعنی باید با این اوضاع بازم ادامه بدهیم...این حرکت کمرمو شکوند...درم کم کم حس میکنم که خون دوستام بیخودی روی زمین ریخته...خدایا خودت بهمون کمک کن...

لبخندون گفت...

چه شود ... یواش یواش!

Mrs.ZigZag گفت...

مهدی جان من چه کمکی از دستم بر می‌یاد؟ چی رو باید اطلاع‌رسانی کنم؟ بهم بگو لطفن. اگه لینک و حرفی هم هست برام کامنت بذار

پسرخوانده گفت...

فکر کنم وبلاگت رو توی برنامه نوبت شما صنم نشون داد... مطمئن نیستم. ولی حالا که فکر می‌کنم می‌بینم واژه‌ها و عکسی که نشون داد خیلی شبیه اینجاست. یه حالت محو و منگی بهم دست داده. اگه تونستم شب تکرارش رو چک می‌کنم.
فکر کنم معروف شدی!!! :)

هاD گفت...

نمی‌دونم کی گفته بود که اعتراف تحت شکنجه هیچ اعتباری نداره

پسرخوانده گفت...

تکرار برنامه رو دیدم. اشتباه کرده بودم.
ببخشید.
انقدر حجم اطلاعات زیاده که آدم موج زده میشه گاها!!!

سرگیجه گفت...

امروز ساعت 11 تجمعه. لینکش رو همراه با ادرس گداشتم. جلو دفتر شاهرودی

خاکستر گفت...

سلام آهنگ جدید سیاوش در حمایت از جنبش سبز...
به امید آزادی سبز...

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز چرا بعضی از لینکهاتون باز نمی شه مثل انگار خرابه مثل daily zip & zigzag یا یادداشت های یک مهندس باکره ؟؟؟

ناشناس گفت...

شما دیدین که تو یه قسمت ابطحی گفت "من دیروز هم همینجا در حضور اقایون گفتم..." یعنی روز قبل تمرین این نمایش بوده؟ اینو میخواست بگه؟

آزاده گفت...

وای!چکار کردن با این ابطحی!

من که خیلی خوشحالم که از بلاگفا اومدیم اینجا... مخصوصاً بعد از خوندن
حرفهای شیرازی بیشتر به درستی کاری که کردیم ایمان آوردم ...
مردک پررو! منم براش پیام گذاشتم
اما تایید نکرد!