۱۳۸۸ شهریور ۶, جمعه

شفاف سازی

باید درباره 2 موضوع بنویسم... اول حرکت اسکناس نویسی .. دوم روز قدس و هاشمی...

1- در مورد اسکناس نویسی دوستان 2 مطلب رو گفتند... اول اینکه استقبال نشده .. چون ما کم دیدیم...
دوستان خوبم باز هم که میگین استقبال نشده.. باید باز تکرار کنم..من اگر برخیزم .. تو اگر برخیزی.. همه برمیخیزند... در ضمن شاید شما کم دیدید من شخصا تا به حال 5 مورد دیدم... ولی متفاوت.. خیلی خوبه که یه شکل بنویسیم.. در ضمن این موضوع تازه همه گیر شده و وقتی از هر 10 نفر یک نفر اینکار رو بکنه چند وقت دیگه واقعا از دستگاه عابر بانک هم این اسکناسها رو میگیریم... پس خواهش میکنم منتظر بقیه نشید..باز نگید ببینیم کی میاد.. اگر موافقید انجام بدید و به بقیه کار نداشته باشید...
دوم هم اینکه گفتید خطرناکه و اگر بگیرن زیر بار نمیرن که از دستگاه گرفتیم.. قرار نیست وقتی نوشتیم اسکناس رو به پیشونیمون بچسبونیم و بریم تو خیابون... یا اینکه بریم به چماقدارن نشون بدیم... خیلی ریلکس باهاش خرید میکنیم... یا وقتی خواستیم پول به حساب بانکی بریزیم لای پولها میذاریم... و وقتی فروشنده یا بانک متوجه شد میگیم از کسی گرفتیم... مطمئن باشد اونها دستگیرتون نمیکنند ... اگر یه برگ باشه خیلی راحت باور میکنند...پس آیه یاس نخونید...

و اما مطلب دوم
2- نمیدونم خبر دارید یا نه.... هاشمی توی سایت خودش به صورت تلویحی حرفهایی که ازش نقل قول شده رد کرده و حتی فایل صوتی حرفهاش رو گذاشته... یه چیزهایی گفته ولی نه به اون آب و تابی که گفته بودند...گویا فقط میخواسته مجوز نمازجمعه روز قدس رو بگیره... من خودم مخالف شدید روز قدس بودم.. اما کم کم داره جالب میشه... یعنی هاشمی هم امام جمعه است... در ضمن خیلی راحت و بدون کتک میشه راهپیمایی کرد...ولی به شرطی که بتونیم شعار بدیم و از اون مهمتر همه بفهمند... چون اگر بخوایم بریم و نتوینم حرکتی بکنیم نتیجه کاملا برعکس میگیرم و دوباره کودتاچیان ذوق زده میشن... به نظرم اگر موسوی و کروبی اومدند حتما باید بریم.. به خصوص که حالا هاشمی امام جمعه است...چه لذتی داره به جای مرگ بر اسرائیل بگیم مرگ بر روسیه.... در ضمن ما شبهای احیا رو هم داریم.. گویا سید حسن خمینی از خاتمی دعوت کرده که شب احیا توی مرقد سخنرانی کنه و ترس تمام وجود کدتاچیان رو گرفته...یادمون باشه ما به خاطر خاتمی و هاشمی نمیریم... ما به خاطر فریاد برای دموکراسی میریم...به قول محسن کدیور استبداد دینی داره بیداد میکنه... ما دموکراسی میخوایم...

۱۵ نظر:

مهندس باکره گفت...

امیدوارم هاشمی بیاد ولی به نظر من احتمالش کمه.

Iran e Sarfaraz گفت...

من با راه پيمايي روز قدس نه خيلي اما زياد هم موافق نيستم!! چون كودتاچيا با كلك و حقه هايي كه ميزنن جمعيت رو به سمت خودشون مي چرخونن البته توي نمايشش...
مگر اينكه همه با پرچم سبز و نشانه هاي سبز باشن كه خطرناك ميشه...
يكي از راه هاش هم همراه داشتن پلاكارد هايي هست كه روش چيز هايينوشته باشيم كه نشون بده ما با اين حكومت نيستيم...
حالا توضيحات بيشتر رو توي بلاگم خواهم نوشت...
ممنون...

Mrs.Zigzag گفت...

در مورد اسکناس نویسی نظری ندارم اما بند دوم حرفات جالب بود به نظرم...

آزاده گفت...

من بازم با برنامه ی روز قدس
زیاد موافق نیستم ...
اما شبای احیا، یه فرصته نابه!

آزاده گفت...

من بازم با برنامه ی روز قدس
زیاد موافق نیستم ...
اما شبای احیا، یه فرصته نابه!

دختر نقاش(عادی) گفت...

ترس مفهومی نداره وقتی ما چیزی رو توو بوق و کرنا نکردیم.قراره یه چیزی نوشته بشه بعدم خرج بشه و بره در جریان مالی کشور..
من خودم کلی اسکناس هم دریافت کردم.
منطقی هم نیست که بترسیم که بیان جیبمون رو بگردن ببینن ما اسکناس نوشته شده داریم یا نه..
پس ترس کاملآ بی معنیه..

هلی گفت...

کاش کمی ازاین زمزمه های اخیر می نوشتی که مدام تو آخرین دادگاه و امروزم ا.ن می گن که باید سران اغتشاشات رو دستگیر کرد و ماکاری بافریب خوردگان نداریم و باید رهبراشون محاکمه بشن....واقعا سیاست بعدیشون چیه؟!!ونمی دونن اگه بخوان به کروبی یا موسو دست بزنن مردم ممکنه چه عکس العملی نشون بذن؟اصلا به نظرت این مردم بی حال عکس العملی نشون می دن؟

man گفت...

من كه ميرم واسه روز قدس چون به نظرم فرصت كمه و نبايد فرصت هارو از دست بديم.ديگه جمع كردن مردم سخته اينجوري چون راهپيمايي روز قدس جا افتاده مردم بيشتر اطمينان مي كن.من امروز از افراد جالبي شنيدم كه مي گفتم ميرن راهپيمايي.اگه انقدر دوگانگي كنيم فرصت ها از دست ميره و جنبش ميخوابه.واقع بين باشيم...

هاD گفت...

اسکناس نویسی ؟ نمیدونم !

فاطمه گفت...

روز قدس رو هم مثه بقيه روزا به اسم خودشون تموم ميكنن !!
تاييدم برداشتم !

jiiiiiigh گفت...

در مورد اسکناس .. من خودم وقت خرید خیلی دلشوره می گرفتم هرچند که اونایی هم که می دیدن عادی برخورد می کردن .. یا شاید اصلا نمی دیدن .. ولی به نظرم کار خوبیه .. شروع می کنمش باز ..
با روز قدس کاملا موافقم .. امیدوارم برنامه هاشمی رو به هم نزنن .. هرچند که بدون هاشمی و با شرکت کردن تو راهپیمایی باز ما پیروزیم ..

خاکستر گفت...

سلام دوست عزیز
من آپم با یه مطلب جدید

در واکنش نسبت به سخنان خاتمی بیان شد:

سران اصلاحات:"اصلاح طلبان نمي‌توانند در برابر وضعيت موجود بي‌تفاوت باشند"

منتظرتم...

به امید ازادی سبز...

مرگ بر ديكتاتور گفت...

سلام دوست عزيز،
روز قدس فرصت مناسبيه،چه كروبي و موسوي باشند و چه نباشند.البته با صحبت هاي مضحك ا.ن قبل از نماز جمعه در شكم كه اينان اصلا تا روز قدس آزادند يا دستگير شده اند!از اينها همه كار ممكنه.
به هر حال اميدوارم نماز جمعه روز قدس به امامت هاشمي باشه و كروبي و موسوي هم بيان.
خيلي خوبه كه انقدر سخت و مستمر پيگيريد!
موفق باشيد و سبز انديش.
به اميد ايران سبز و آزاد

زهرا گفت...

ممنون مشکلم حل شد...

ناشناس گفت...

آقاي كروبي ديشب مي گفت روز قدس مردم قدرتشونو به اينا نشون مي دن!!!