۱۳۸۸ شهریور ۳, سه‌شنبه

خاک آشنا


رفتم فیلم خاک آشنا رو دیدم .. عکس فوق تصویر بیانیه بهمن فرمان آرا در اوج کشتار مردم بود... میتونید save کنید و بزرگ کنید و ببینید... تنها دلیل رفتنم به این فیلم همین نامه بود و بس... ولی فیلم هم ارزش یک بار دیدن رو داشت... بازیگران خیلی کم هستند... ولی کلمه به کلمه دیالوگها با منظور و طعنه گفته میشه.. که البته رضا کیانیان توی اینکار استاده... خدا رو شکر که کیانیان مثل شریفی نیا به مردم پشت نکرد ..چون من خیلی دوستش دارم... واقعا بهترین بازیگر مرد در ایرانه.... اینبار به عمد فیلم فرمان آرا رو توی ماه رمضان اکران کردند... ولی از همه تون میخوام برای یه تودهنی محکم به کودتاچیان دسته جمعی برین این فیلم رو ببینین... منم میخوام یه بار دیگه برم ..حتی برم بلیط بخرم و تو نرم ...
حالا نوبت حمایت ماست...
پ.ن: از اسکناس نویسی خیلی استقبال شد... پیشنهاد من اینه که همگی بالای اسکناس ..قسمت جمهوری اسلامی رو خط بزنیم .. بنویسیم.. حکومت دیکتاتوری.. یا طالبانی... البته هر کی هرچی دوست داره رو اسکناس بنویسه... منم شعارهای دیگه رو بیشتر دوست دارم.. اما فکر کردم این شعار بین عامه مردم تاثیرگذاری بیشتری داره... در ضمن همه اسکناسهای جیبتون رو ننویسید .. خطرناکه... یه اسکناس رو بنویسید که در صورت لزوم بگید از کسی یا از دستگاه عابربانک گرفتم... وقتی خرجش کردید .. یکی دیگه رو بنویسید...

۱۶ نظر:

man گفت...

من وقت نكردم.يعني چون تنهام يه كم واسم سخته.ولي حتما ميرم.دقت كردي تو تي وي ديگه تبليغ نمي كنه.
دوست من قبول كن كه بايد يه سري تعصبات رو كنار بگذاريم.مثا اين كه از فلسطيمن بدم مياد و دوست ندارم.يا ميترسم به نفع حكومت بشه.كاز از اين حرف ها گذشته.بايد دل به دريا زد...
لينك مطلب پيش خودمو گذاشتم تو بالاتين كلي طرفدار داشت و داغ شد.
باشه من عكس رو ميذارم.تا نشون بدي.راستي عكست واسه من وا نشد...همين ديگه

هلی گفت...

والا من با هزار شو ق و ذو ق فیلم پستچی رو رفتم همچین خورد تو ذوقم که تا چند وقت حس و حال سینما ندارم....مطمئن باش چند وقت دیگه یه راهی واسه سرکوب اسکناس نویسی پیدا می کنن...اما در مجموع کار خوبیه...

Mrs.ZigZag گفت...

خاک آشنا فقط و فقط به خاطر همون حمایت توی اولویت های من برای سینما رفتنه. یا این هفته یا هفته ی دیگه...

خانوم زیگزاگ گفت...

در ضمن در مورد خطرناک بودنی که توضیح دادی با اینکه باهات موافقم اما باید این رو هم در نظر بگیری که اینا اگه بخوان گیر بدن می دن! کاری ندارن اون اسکناس رو از کسی گرفتی یا عابر بانک داده بهت یا مال خودت بوده از اول!!! حالا خیلی دستگیری های دیگه شون روی اصول و با مدرک بوده که این یکی رو رعایت کنن؟ اینا اصلن منتظر جواب و شنیدنش نمی شن! کار خودشون رو می کنن...

یک گراف آن طرف تر گفت...

من نتونستم متن عکس رو بخونم وقتی سیو کردم و زوم کردم خیلی پیکسلاش درشت شد...
؟؟؟؟

خاكستر گفت...

سلام دوست عزيز
مرسي كه سر زدي
اگه تونستم حتما ميرم با اينكه زياد دوست ندارم سينما برم ولي براي حمايت حتما اين كارو ميكنم...
مرسي كه سر زدي
به اميد ازادي سبز...

مرگ بر ديكتاتور گفت...

سلام،
يك هفته است كه به دليل حمايت فرمان آرا از جنبش مي خواهم برم خاك آشنا، وقت نمي كنم،ولي حتما بايد رفت. فيلمش را هم موقعي در اكران گذاشته اند كه بيشترين ضرر را ببينه!
در مورد اسكناس نويسي، گمان نكنم روش جالبي باشه.مي توانند به راحتي پدر طرف را در بياورند.حالا بيا بهشون بگو كه از عابر بانك گرفتي.اينها دنبال بهونه اند.
بايد روش هايي كارامند تر و عاقلانه تر پيدا كرد.
موفق باشيد

زهرا گفت...

سلام!
مشکل از بلاگ اسپاته ا وبلاگ من؟!
صفحه اصلی(صفحه پست و کامنت و ...)برای من باز نمی شه!مشکل از وبلاگ منه یا از بلاگ اسپات؟

افسونگر گفت...

حتما میرم فیلمو می بینم ممنون که اطلاع دادی
در مورد اسکناس ها هم بهتر نیست یه شعار واحد نوشته بشه؟این طوری انسجام و هماهنگی ما ها رو میرسونه و تاثیر گذارتر هم هست

ترگل گفت...

من موندم که چرا اسپانسر خاک آشنا یه بانک تقریباً دولتی بود...
واقعاً استقبال شده؟ چون من تا حالا فقط یدونه اسکناس دیدم که روش شعار نوشتن

خاشاک گفت...

دوست عزیزم
درسته ، ما حامی نیاز نداریم ، ما دموکراسی می خوایم.منم باهات موافقم.
برای اینکار نیاز به حرکت و همینطور کار تئوری داریم.برای کار تئوری ما یک فروم درست کردیم که توش می تونیم اطلاعاتمون رو تقسیم کنیم.لذا از تو و همه دوستان می خوام که از بلاگ من به این فروم برن و تو رای گیری شرکت کنند و یا نظراتشونو برای ما بفرستند.به تدریج سئوالها و نظرات به نتایج خوبی خواهد رسید.

دختر نقاش(عادی) گفت...

من خاک آشنا رو روز دوم اکران دیدم.. یعنی این فیلم چقدر حرف های خووب داشت برای گفتن و با اینکه سبک فرمان آرا با فیلم های دیگه ش فرق می کرد..
البته این فیلم قرار بود 2 سال پیش توی جشنواره اجرا بشه حتی بلیط هاشم فروخته بودن ولی از جشنواره کشیدنش بیرون!
حالام از خوش شانسیه ما هست که میتوینم جواب حمایت های فرمان آرا رو بدیم و بریم دو بار دوبار فیلمشو ببینیم که یعنی ما قدر حرفت رو دونستیم و دستتو از دور می فشاریم و اینا..
دو تا لینک می فرستم برات از قسمت هایی که بهش اصلاحیه !!خورده..
1.http://www.blip.tv/file/2426832
2.http://www.blip.tv/file/2426871

jiiiiigh گفت...

به نظر من روز قدس ایده خوبیه .. مخصوصا اینکه میگن هاشمی هم می خواد نماز جمعه رو بخونه .. من فک می کنم روز قدس اینا نمی تونن هیچ کاری بکنن چون ما بین جمعیت اونا هستیم .. یه چیزی میشه مثل نماز جمعه که اونقدر دستشون باز نبود ..
یه مدت رو پول شعار نویسی کردم .. بد نبود .. امیدوارم همه گیر بشه ..
منم فک می کنم مردم سرد شدند ولی یه جرقه لازمه تا دوباره همه جا آتیش بگیره .. مطمئنم که تا آخر ماه رمضون اون جرقه اتفاق می افته ..

مهندس باکره گفت...

شاید نزدیک چهل هزارتومن فقط پول نویسی کردم . طرح خوبیه ولی اگه تونستید با دست خطهای متفاوت بنویسید.
در ضمن خاک آشنا هر چی باشه از نظر ارزش فیلم خیلی بالاتر از اخراجیهاست.

دختر نقاش(عادی) گفت...

خب حالا که دنبال جرقه ایم ، "خشکسالی و دروغ" رو پیشنهاد می دم..
:)

هاD گفت...

دقیق خاطرم نیست . ولی یادمه کیانیان قبلا باد داده بودا !