۱۳۸۸ مرداد ۱۷, شنبه

اخبار و لینک های جالب

1- دیروز خبری روی سایت هاشمی قرار گرفت ..مبنی بر اینکه نماز جمعه 23 خرداد به امامت هاشمی برگزار میشه...اما این خبر امروز از روی سایت حذف شد.. دلیلش به عهده خودتون... ولی اگر اومد اینبار باید بیشتر از دفعه قبل بریم... یادمون باشه با همه بدیهاش مراسم تنفیذ و تحلیف نرفت.... فعلا بهترین فرد برای گفتن حرفهای ماست...
2-با این ف یلتر ش کن لینک ها رو ببینید...

مثل اینکه محمد رضا خاتمی خیلی پر دل و جرات تر از برادرشه.. توی این لینک...

3- ازهمه جالبتر این لینک هست که هر طور شده ببینید.. موضوعی که بهش توجه نکردیم... ابطحی 2 بار در دادگاه به رای 19 میلیونی اشاره کرد ...حکایت اون گزارش ایمان مرآتی که ازش درباره قرص پرسید جواب داد نوشته ها مال خودم بود...که مرآتی گفت اونا رو توی سوال بعد میپرسم قرصها رو بگو... این لینک رو هم از زبان خانواده ابطحی و سایر بازداشت شده ها بخونید..

4-این عکس رو هم ببینید...به خاطرخوش رفتاری بازجوهاست....

5-اعتراف رسمی به شکنجه در کهریزک (بخوانید گوانتانامو) رو در این لینک ببینید...

5-6 شنبه جشن نیمه شعبان با حکومت نظامی همراه بود... راستش یه بار دیگه ساعت 12 شب رفتم ونک...ترافیک بی سابقه ای بود...اصلا باورم نمیشد... صدای بوق مغز هر آدمی رو داغون میکرد... فیلم هم گرفتم ولی به دلایلی نگذاشتم...

پ.ن:درگیری درسی به خاطر شرکت در آزمون پیام نوره...در ضمن وبلاگ اوهام مست به این آدرس تغییر کرد...

پ.ن2: نماز جمعه فراموش نشه...

۱۰ نظر:

غرغرو گفت...

تنبيه سازماني يعني چ؟ بهشون گفتن احتمالا:
دههه نكن بچه داريم لو ميريم يكم يواش تر كه انقد تابلو نشه

هاD گفت...

آقای مورد چهار رو نمی‌شناسم !

لبخندون گفت...

جمعه تهرانم شاید اومدم ...

ناجي گفت...

مرسيييييييييييي.لينكت كردم.به اميد پيروزي

jiiiiigh گفت...

من همیشه می خونمت جناب ناخنک!
کوچ نکردنم از بلاگفا به خاطر این بود که یکی از دوستام با بلاگ اسپات کارمی کنه و پدرش در اومده و بعد من تازه اونجا جا افتادم ..

حتما باید نسخه پشتیبان بگیرم ازش ولی تو موبایل نه .. خوندی که چه بلایی سرم آوردن به خاطر چند تا عکسو چند تا فیلم!!!!

این جمعه هم سبز میشه فقط امیدوارم گند نزنن به قرارمون!

موفق باشی دوست مبارز من!

راستی آدرسی که از خودت میذاری اشتباهه .. گفتم بهت گفته باشم ..

آتیگونه(چای داغ) گفت...

چرا این متخلفین رو معرفی نمی کنن تا مردم بشناسن و اونا دیگه نتونن بهشون پستی بدن؟

ترگل گفت...

مطمئنم که ایندفعه مردم بیشتر میان نماز جمعه
امیدوارم آزمونتو قبول بشی:)

Iran e Sarfaraz گفت...

سلام.
فعلاً خيلي چيزا هستيم تا بعد ببينيم چي ميشه!!
در مورد بخش چهارم بايد بگم كه ايشون دکتر هدایت ا... آقایی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی هستند.
به اينجا رجوع كنيد: http://www.sedayeashna.ir/sections.php?section=programs&do=details&id=61

ازاده گفت...

خبرات داغ بود مثل همیشه ...

مرسی

خاکستر گفت...

سلام آپ فوری کردم بدوووووووووو بیا...........
دارم از تعجب شاخ در میارم...دارم از عصبانیت به خودم می لرزم...
به امید آزادی سبز...