۱۳۸۸ مرداد ۲۲, پنجشنبه

گوش شنوا

این روزها به خاطر کنکور پیام نور کمتر آپ میکنم.. راستش مدتهاست دلم میخواد یه پست غیر خبری بنویسم..اما اطلاع رسانی رو به میل شخصی ترجیح دادم... حالا هم بعد از پست چند خبر کوتاه میذارم...
یه بنده خدایی به وبلاگ قبلیم سر زد و کامنت گذاشت ...مضمون کامنت این بود که صانعی و منتظری مورد تایید حوزه نیستند... اون موقع من در گیر بودم . توضیحی برای دوستان ندادم ..وبلاگ این بنده خدا اینجاست.. فقط کافیه به توضیحات نویسنده و پستها یه نگاه بندازید تا به عمق فاجعه پی ببرید... من نمیدونم وبلاگ من چه تناسبی با این افراد داره که وقتی اومد برای من کامنت هم گذاشت.... منم به رسم ادب رفتم و مودبانه و بدون توهین ازش سوال کردم... که البته طبق معمول این نوع افراد و همپیاله هاشون نظر پخش نمیشه و باید تایید بشه... اصولا من باید این آرزو رو به گور ببرم که یک بار سایت حامی حکومت رو پیدا کنم که نظر رو تایید نکنه... حالا جالبتر اینه که نظر مودبانه من رو تایید نکرد ولی توی یه پست مجزا جواب داد... اما من 3 سوال پرسیدم و یک سوال رو جواب داد که همون مضمون بالا بود...
سه سوال من این بود: 1- فرق رهبر با شاه چیست؟؟ 2- امام زمان چه جوری رابطه برقرار کرده که رهبر نایبش هست و اطاعت ازش اطاعت از امام زمانه؟ 3- صانعی و منتظری که رساله دارند و مرجع تقلیدند... حرف اونها رو هم گوش کنیم؟ در مورد اونها چی میگی؟؟
این سوال آخر رو جواب داد...بعد از این جریانات بیشتر در مورد حامیان دقیق شدم... میشه گفت اکثریتشون با موضوعی به نام عقل کاملا مخافلند.. راستش رو بخواین دیروز با یکیشون بحث کردم.. یه حدیث گفت و من در موردش یه سوال کردم .. گفت تفسیر نکن .. یعنی از عقلت استفاده نکن... اصلا توی دین نباید تفسیر بشه... گفتم یعنی ابوحریره هرچی گفت بگیم چشم؟؟ من به این نتیجه رسیدم که در مورد این افراد عقل در مرتبه آخره... هر مسئله دینی رو بدون فکر باید قبول کرد.. والبته از اونجایی که این نظام هم دینیه!!!!!! هرچی گفت رد خور نداره...
این روزها دوست دارم کتابهای احمد کسروی رو مرور کنم... مردی که با خرافه های دینی مخالف بود و در سال 1324 توسط فداییان اسلام سلاخی شد... باز هم یه خیابون دیگه از تروریستها... بگذارید کنار خالد اسلامبولی و سلیمان خاطر و نواب صفوی و بخارایی و ....
چند خبر کوتاه:
1- داستان علیرضا 12 ساله جعلی بود .. البته جعل از توی نظام بیرون اومد که پشت بندش ترانه موسوی رو هم انکار کنند ...اگه ترانه موسوی همون 3 نفر هستند پس این خبر در مورد یه آفریقاییه؟؟

2-یه کلام از تمساح یزدی... نامه ابراهیم نبوی به ا.ن رو هم بخونید

3-گویا آیت الله دستغیب و بیات زنجانی و نمایندگان ادوار مجلس خواستار بررسی اصل 111 قانون اساسی (برکناری رهبر) توسط خبرگان شدند...قبح این حرفها کم کم داره میریزه...

پ.ن: من رسما اعلام میکنم کروبی رو با همه بدیهاش دوست دارم ..کاری ندارم که از خودشونه ...فعلا حرف دلم رو داره میزنه و مثل موسوی و هاشمی و خاتمی ترسو نیست...

۱۳ نظر:

غرغرو گفت...

اين بنده خدا رو خوندم .نميدونم چي بگم ولي ترسيدم . از اين ادمها ترسيدم.
در مورد مرحوم كسروي هم ...منم مدتهاست كتاباشو دانلود كردم و اين روزها دارم يواش يواش ميخونمشون.

sarbazan sabz گفت...

سلام عزیز
مرسی که سر زدی
دوست خوبم با این طرفداران ا.ن درگیر نشو...آخه اگه عقل کافی داشتند که این مرتیکه رو بعنوان رییس جمهور قبول نمیکردن
ولشون کن بذار برای خودشون داد و بیداد کنن...الان وجدان اونها داره اذیتشون میکنه...
راستی آپ کردم بیا ببین...
به امید آزادی سبز...

هاD گفت...

چه حوصله‌ای داشتی با یارو بحث کردی ! جوابش که قابل پیش بینی بود .

آزاده گفت...

از همه جالبتر
اظهارنظر مصباح بود
کلی خندیدیم!

آزاده گفت...

از همه جالبتر
اظهارنظر مصباح بود
کلی خندیدیم!

مرگ بر ديكتاتور گفت...

سلام،
يك سري شستشوي مغزي داده شدند و جواب و سوال و كلا همه كارهايشان قابل پيش بيني است،هر چقدر هم توجيحشان كني،مثال بزني و دليل و برهان بياوري قانع نمي شوند.
باور كن حتي اگر خود امام زمان هم بيايد به جرم تشويش اذهان عمومي دستگيرش مي كنند!
موفق باشي
به اميد فردايي روشن...

نیم گراف آن طرف تر گفت...

من نمی دانم اینها چرا 12 امام را با این حال و روزشان آپدیت نمی کنن
تا آن بنده خدایی که هر لحظه و ثانیه دستشان از دنیا کوتاه میشود حداق بتوانند در آن دنیا پاسخگو باشند
وقتی رئیس جمهور را خدا می خوانند
وقتی امــــــــــام خامنه ای را برتر از خدا می دانند ...

خاشاک گفت...

مرسی از حضورتون.اگر چه مخالف بودید اما عالی بود.ازتون کمک می خوام در خصوص یک فروم که می تونه دانش تئوریک همه ما رو بالا ببره به شرطی که همه توش فعالانه شرکت کنند.اگه به وبلاک من بیاید لینکش مشخص شده.ممنون می شم اگه برای اصلاح این فروم نظراتتونو بگید .

newsens گفت...

هر حكومتي كه تعصب پيشه كرد ناگزير ظلم كرد و خون ريخت و دگر روز بر افتاد.. به اميد آنروز

هلی گفت...

سلام...حرف دل خودمو زدی....حرفی که خودم نمی تونستم هیچوقت درست ردیفش کنم....هیچکاری تودنیا عذاب آورتر از صحبت با اینا نیست...چون جیرهخورهمین حکومتند فقط یه سری چیزارو مثل نوار برات تکرار می کنن...به قول نظربالایی شستشوی مغزی داده شدند....درست مثل فداییان حسن صباح...البته کاش رهبر فرزانه عاقبت حسن صباح رو نگاه می کردو یه سری به قلعه ی الموت می زد...

Iran e Sarfaraz گفت...

در مورد عقل بگم كه تنها چيزي كه حتي پي اون نميرن همون عقله... ندارن ديگه، به ديوانه حرجي نيست.
در مورد خبر كوتاهت؛ اصلاً توجه نبايد بشه به خبرهاشون كه خودشون ميگن و خودشون تكذيب مي كنن... اينا قاطي دارن بدتر از فاطمه اره...
در مورد اصل 111 من بعيد ميدونم كه اجرايي بشه... اينا رهبري رو همون طور كه ميدونيد در حد (نعوذ باالله) خدا بالا بردن...
در مورد مطلب آخر هم بگم، اتحاد، اتحاد و اتحاد... همين و بس

پرارین گفت...

سلام کمی دیر شد
منم اومد بلاگر شما رو هم لینک کردم

Unknown گفت...

آیت‌الله منتظری پدر انقلاب اسلامی فرمودند: 
حفظ نظام مقدمه ‌است برای حفظ و انجام دستورات اسلامی. اگر بنا باشد به بهانه حفظ نظام، اقدامات ضد اسلامی انجام شود، نه نظام خواهد ماند نه اسلام
بسیجیها برادران و پدران ما هستند ‌ای برادر بسیجی‌آیا وجدانا شما قبول دارید رفتار شما به مردم مسلمان ما، رفتار اسلامی هست
چطور این جمهوریه عزیز اسلامی ما دو‌ام خواهد آورد وقتی‌رفتار دولت با مردم مسلمان ما کاملا غیر اسلامی هست