۱۳۸۸ مرداد ۱۵, پنجشنبه

جشن امشب

1-این روزها به خاطر درگیری درسی کمتر آپ میکنم...وگرنه سرحالم و سعی میکنم اطلاع رسانی رو حتما انجام بدم...
همونطور که حدس زدم امشب..شب نبمه شعبان بهترین فرصت حضوره... مثل شبهای قبل از انتخابات مردم بدون محدودیت میتونن با خانواده هاشون بیان بیرون... دوستان این دیگه قابل کنترل نیست.. اعلام رسمی ساعت 6 تا 10 شب ولیعصر تا ونک..ولی به نظر من همه جا امروز تجمعه... خوبی این اعلام اینه که چماقداران اونجا جمع میشن... هفت حوض..تهرانپارس..سعادت آباد...صادقیه.. پیروزی... همه اینها میتونه محل تجمع بشه... یه فرصت فوق العاده است... نمیدونم توی این چند روز اخیر شمال رفتین یا نه؟؟؟ جاده های شمال مثل راهپیمایی مردم شده.. همه به هم علامت میدن .. توی شهرهای شمال هم همینطور...پس همگی اطلاع رسانی کنید و دسته جمعی با دوست و فامیل امشب رو جشن بگیریم...

2-امامی کاشانی عجب سوتی قشنگی داده... توی جمکران از امام زمان خواسته بیاد..چون ولایت فقیه یه نور کم سو از طرف امام زمانه که نمیتونه مشکلات رو حل کنه...

3-یادمون باشه هفته آینده نماز جمعه نوبت هاشمی است... اگر اومدنش قطعی شد حتما حتما باید بریم...
4-یه اسم جدید هم پیدا کردیم ..چند روزه ما رو به نام نفاق جدید میشناسند...

5-امروز دو نفر سرباز وظیفه نیروی انتظامی اومدن محل کارم... سراغ حقوقشون رو گرفتند... بهشون گفتم پاداش کتک زنی مردم هم دادند... با یه لبخند غرور آمیز گفتند ما کتک نزدیم 24 روز اضافه خدمت خوردیم....دلم براشون سوخت ...
همه مون میدونیم که حداقل نیمی از نیروی انتظامی با ماست.. منظورم اون افسران که لباس سبز روشن میپوشند... حتی وقتی در ظاهر مردم رو میگیرن یه گوشه و کناری رها میکنند... اگر اینطور نبود امنیت تهران رو به قرارگاه ثارالله نمیسپردند... اصلا حکومت پهلوی از همینجا ضربه خورد... یعنی ارتش و شهربانی رو از دست داد ..و سپاه نداشت... ولی حالا من یه سوال دارم... به هرحال سربازی شتری است که در خونه هر مذکری میخوابه ( به جز خودم) .. اگر جای این سربازها بودید چه میکردید.. اگر بزنید که خیانت کردید و ملعونید... اگر نزنید باید هر بار بیشتر به این نظام خدمت مفت کنید... واقعا چه میکردید؟؟

۱۳ نظر:

آزاده گفت...

درگیری درسی؟! ...
کنکور که تموم شد ... برای سال بعد
داری میخونی؟ ...

یه چیز بامزه ...
بابا بهم مبگه تو رو که اصلاً
قبول نمی کنن .. چون شناسنامه ت
حتی یه دونه مهر انتخابات هم نداره!

اما خداییش امسال خدایی نکرده
اگه قبول نشم، دیگه فکر نکنم
بتونم تاب بیارم این شرایطو ...
یه بلایی سرم میاد ..

آزاده گفت...

نمی دونم چه خبر شده ... الان یک ساعته
این نزدیک خونه ما یه صدایی شبیه
صدای تیراندازی میاد ...
دارم از کنجکاوی خفه میشم..

آزاده گفت...

نمی دونم چه خبر شده ... الان یک ساعته
این نزدیک خونه ما یه صدایی شبیه
صدای تیراندازی میاد ...
دارم از کنجکاوی خفه میشم..

پسرخوانده گفت...

در خونه ما هم نخوابید!واسه همین ابراز نظر ساده نیست!
ولی اگر قرار بود بخوابه دوست داشتم توی ارتش می‌بودم. ارتش هم که مداخله‌ای توی شهرها نکرد. اگر هم می‌کرد... مطمئنا نمی‌زدم. اون خدمت مفت رو هم می‌ذاشتم پای خدمت به ارتش امپراتوری پارس!!!
فکر کنم نکته اینجاست که اونا می‌دانستند چه مدل سربازی رو بریزند توی شهرها... میزان آگاهی هموطنان ما با هم متفاوته!
به هر حال خدمت مفت بهتر از زیر پا گذاشتن انسانیت و حروم کردن لقمه‌ایه که سر سفره خدابیامرز بابام خوردم.

پسرخوانده گفت...

ای ول... عجب اسمی!!!
نفاق جدید... یا همون نیو نفاق... یعنی شدیم نئو منافق...neo Nefagh...

این یعنی همون نو مجاهد...
بله... نو مجاهد.

هاD گفت...

به وظیفه‌م عمل می‌کردم

man گفت...

من مجبور شدم آدرسمو عوض كنم.ميشه اطلاع رساني كني و لينكمو عوض كني؟آدرسمو گذاشتم...

+نميزدم چون با اين وضع مملكت سر پا نميموند و زمام پهلوي هم سربازا پادگانا رو ترك كردند به نشان اعتراض تلاش ميكردم واسه اين كار...

لبخندون گفت...

راس می گه سربازه ... براشون اشاف می زنن بی شرفا ...

افسونگر گفت...

خیلی خوبه مردم از هر فرصتی برای اعتراض استفاده می کنند
ایول به این سربازای با معرفت که حاضر شدن 24 روز بیشتر سربازی رو تحمل کنند اما مردمو نزنند

غرغرو گفت...

فكر ميكنم ديروز از تجمعات به شدت جلو گيري شد . حداقل تو محل ما اينطور بود.

ترگل گفت...

من که دخترم ولی مطمئنم اگه منو مجبور میکردن میرفتم اما کتک نمیزدم فقط فیلم بازی میکردم:دی
دیروز از ونک تا ولیعصرو دیدم خیلی یگان بود که! دوستمم دیده بود که 6 نفرو کتک زدن

ترگل گفت...

من که دخترم ولی مطمئنم اگه منو مجبور میکردن میرفتم اما کتک نمیزدم فقط فیلم بازی میکردم:دی
دیروز از ونک تا ولیعصرو دیدم خیلی یگان بود که! دوستمم دیده بود که 6 نفرو کتک زدن

ناجي گفت...

سلام،ناخنك ميخواستم دوباره لينكت كنم گفتم اول باهات يه صلاح مصلحتي داشته باشم،مشكلي كه برات بوجود نمياد؟