۱۳۸۸ مرداد ۱۹, دوشنبه

اخبارناخنکی و پیشنهاد

1- نامه کروبی رو حتما خوندید.. دیروز این نامه روی سایت اعتماد ملی بود که حذف شد... اگر نخوندید اینجا هست.. بازهم کروبی نشون داد از جونش گذشته... واقعا قدرش رو بدونیم...
ناخنک:دو رکعت تجاوز جنسی میکنم قربتا الی الله...

2-نامه آرمین رو حتما بخونید ..
ناخنک: درباره اعترافات ابطحی و عطریانفر و اعترافات احتمالی خودش در صورت دستگیری..منم از حالا بگم من ایرانی نیستما... دست نشانده انگلیسم...

3-نامه فاطمه رجبی رو بخونید خیلی جالبه...
ناخنک: فاطی جون تو بالاخره چی میخوای؟؟؟؟

4-ده نمکی گفته وزارت دوست نداره...اینجا ببینید..
ناخنک: حالا قبول کن جون من..

5-تکذیب تبریک مکارم با جعل لوگوی سایت...
ناخنک:چه عجب .. حرف زدی

6- بد ترین خبر اینکه نماز جمعه توسط هاشمی لغو شد... این یعنی حذف او ... گویا تصمیم به رفتن به نماز جمعه همچنان باقیست...در ضمن روز چهارشنبه 21 مرداد ساعت 10 صبح بازار بزرگ تهران... بازار به چندین دلیل برای تجمع عالیه...اگر تعطیل شد خطرناک میشه.. ولی ما همین تعطیلی رو میخواهیم...

7-خبر ممنوع الفعالیت شدن 3 کار گردان...
ناخنک: باز هم هر که ازشون طرفداری نکنه باید بمیره.. باز هم هنرمندان...
یه پیشنهاد: اسامی کارگرداتان مردمی رو یاد آوری کنیم... کیومرث پوراحمد.. رخشان بنی اعتماد...کمال تبریزی.. بهمن فرمان آرا... مهمترین خبر نمایش فیلم خاک آشنا به کارگردانی بهمن فرمان آراست.. همون کسی که در بهترین موقع اون بیانیه آتشین رو داد... لیستی که پیشنهاد کرده بودم به درد این روزها میخوره...اگه اهل فیلم و سینما هم نیستید هرطور شده این فیلم رو برید...رضا کیانیان هم بازی کرده...حتی اگر خوب هم نبود(که بعید میدونم ) باز هم تبلیغ کنید .. اصلا دسته جمعی برید... اگر صف فروش تشکیل بشه که فوق العاده است... یادمون نره این افراد از ما حمایت کردند.. الان فرصت جبرانه....

۱۶ نظر:

man گفت...

خواهش مي كنم.
منم باهات موافقم.ميخواين اصلا همگي قرار بزاريم بريم.چه طوره؟!

با بزار موافقم.اره خيلي عاليه.
اگه جمعه اعتارض نكنيم اونا جرات مي كنن كه هاشمي رو همه جوه حذف كنن من با خود هاشمي كاري ندارم و علاقه اي هم بهش ندارم وي تو اين وانفسا اون بهترين گزينه اس براي پيشبرد موج سبزي ها...بچه ها موج سبز يادمون نره.دستبنداي سبزمون...ميخوايم شور رو به ايران برگردونيم.

sarbazan sabz گفت...

سلام خواهش میکنم نیازی به اجازه نیست عزیز هرطور که دوست داری به فعالیتت ادامه بده...
هدف ما فقط اطلاع رسانی است
به امید آزادی سبز..

پسرخوانده گفت...

از زمان تبلیغ فیلم خاک‌آشنا همش توی این فکر بود که فرمان‌آرا کدوم وریه؟!
که خب الآن خیالم راحت شد.

آزاده گفت...

انگار کروبی بیشتر از موسوی
داره فعالیت می کنه ...

2هفته دیگه نتایج نهایی کارشناسی ارشد
میاد...

ترگل گفت...

این فاطمه رجبی که خودش الان باید به آشپزیشو خونه داریش برسه اونوقت نامۀ سرگشاده مینویسه؟ البته ا.ن واقعاً لایق یه چنین طرفدارایی هم هست...
واسه منم عجیب بود که بالاخره مکارم واکنش نشون داد این نشون میده که بین اصولگرا شدیــــد اختلاف هست، به قول یه نفر شما با هم جنگ کنید تا ما ببینیم نتیجش چی میشه!!!
خاک آشنا رو دیدم به فیلم دربارۀ الی نمیرسید اما رضا کیانیان خیلی خوب بازی کرده بود
راستی ناخنک یه بار بهم گفته بودی از پرشین بلاگ برو هی یادم رفت دلیل نرفتنمو بگم راستش من تازه اومدم پرشین بلاگ بعدشم اصلاً نمیتونم با سرویس دهنده های خارجی کار کنم سخته!

افسونگر گفت...

برای رسیدن به آزادی سبز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد
به امید فردایی روشن

هاD گفت...

حرف های فاطمه رجبی خیلی زور داره .
پست غیر خبری کی از شما بخونیم ؟

مهندس باکره گفت...

راجع به نرفتن هاشمی به نماز جمعه میشه بحث کرد شاید کار مناسبی در این موقع بود باید در نظرداشت سیاست مدارترین مرد ایران هاشمی است و اگر شرایط رو بسنجیم همین نرفتن کار مناسبی در این شرایط باشد.
به نظر من دیگه کار محمود تموم شد مردمی که بیرون اومدk دیگه به خونه هاشون نمی رن . آهسته و پیوسته...

لبخندون گفت...

من ولی امریکایی ام! :دی!

آزاده گفت...

az in sito bebin!
ghalebaye khobi dare baraye bloger

http://www.btemplates.com

خاشاک گفت...

حتما جمعه بریم نماز.اصلا چاره ای نیست.
اگر هم دلیل می خواین یه سرس بزنید به وبلاگ من.با دلیل گفتم که حتما باید بریم نماز.

sarbazan sabz گفت...

سلام دوست عزیز من به روزم
به امید آزادی سبز...

ناشناس گفت...

سلام....چطوری؟
والا مثل اینکه کروبی خیلی چنتش از موسوی پرتره.... ده نمکیه مزدور که باهجو کردن8سال جنگ چندمیلیارد به جیب زدحالا بایدم باد وزیر ارشاد بشه.....حالا واقعا ابابت خودم خوشحالم که اون اخراجیای نازل رو هیچوقت درسینما ندیدم و از قاچاق شدنش به بیرون لذت یردم....

ناشناس گفت...

*

هلی گفت...

سلام....چطوری؟
والا مثل اینکه کروبی خیلی چنتش از موسوی پرتره.... ده نمکیه مزدور که باهجو کردن8سال جنگ چندمیلیارد به جیب زدحالا بایدم باد وزیر ارشاد بشه.....حالا واقعا ابابت خودم خوشحالم که اون اخراجیای نازل رو هیچوقت درسینما ندیدم و از قاچاق شدنش به بیرون لذت یردم....

مثل همیشه من مردم تا کامنت بذارم...اون 2تاناشناس بالایی بنده بودم...(شرم)راستی توروخدا مواظب باش....این روزا باوبلاگنویسا بدتا می کنن...

Iran e Sarfaraz گفت...

ناخنك جان، ممنون اومدي.
من هميشه مطالبت رو ميخونم كلي لذت مي برم. قلمت جادو ييئه...